دکتر نژادفلاح : جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد
دکتر نژادفلاح : جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد

شهریاریها : مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای روابط عمومی ادارات حوزه و شهرستان های استان تاکید کرد: کار بزرگی پیش رو داریم و جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد. نژادفلاح در خصوص نقش روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و شیوه برگزاری جشنواره فجر افزود: جشنواره امسال […]

nnejad fajr1شهریاریها : مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه شورای روابط عمومی ادارات حوزه و شهرستان های استان تاکید کرد: کار بزرگی پیش رو داریم و جشنواره فجر امسال باید متفاوت با سال های گذشته باشد.

نژادفلاح در خصوص نقش روابط عمومی ها در انعکاس اخبار و شیوه برگزاری جشنواره فجر افزود: جشنواره امسال باید در تمامی زمینه ها توام با نشاط و شادابی و در نظر داشتن موازین اسلامی باشد.

در این جلسه که باحضور نامنی معاونت توسعه منابع و پشتیبانی، میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش، سلیمی مشاور مدیرکل و رئیس گروه هماهنگی امور بانوان، ملاجعفری مشاور عالی و معاون هماهنگی امور حوزه های شهر تهران، پرویزی معاون هماهنگی امور شهرستان های اداره کل، پیام نظر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی و کلیه مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران، امروز در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار گردید و حمید استیلی بازیکن سابق تیم های ملی و پرسپولیس نیز میهمان ویژه آن بود،

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تشکر از تلاش های مسئولین روابط عمومی های ادارات گفت: در ادارات ورزش و جوانان نگاهی متفاوت به گذشته وجود دارد و این بدست نیامده جز با تلاش های روسای حوزه ها و شهرستان های استان تهران و کار ویژه ای که شما انجام می دهید.

وی ادامه داد: به خصوص از تلاش های ارزشمند پیام نظر تقدیر و تشکر ویژه دارم که به معنای واقعی کار را می شناسد و با نگاه حرفه ای به کار، اطلاعات به روز در بحث روابط عمومی در اختیار دارد و ایشان در بحث روابط عمومی نظریه پرداز هستند و افق بسیار روشنی در انتظارشان است و باید به جایگاه واقعی خود برسد.
نژادفلاح افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی فجر را به مناسبت دهه فجر برگزار می کنیم.

یادتان باشد که حضرت امام کار بسیار بزرگی انجام دادند و یک حکومت استبداد و سلطنتی را به تباهی کشاندند و یک حکومت اسلامی بر مبنای دمکراسی بنا گذاشتند. آدمی مثل امام بنای حکومت دینی را در کشور می گذارد؛ کاری که امام کرده، فراگیر خواهد شد و حکومت اسلامی جهانی می شود.

وی گفت: امام کارعظیمی را انجام داد و افقی را در جهان گشود تا باورها به بار بنشیند. به هر حال فکر نکنیم که دیگران هستند که می توانند کار بزرگ انجام دهند و ما نمی توانیم. ما باورمان براین است که هر کس به سهم خودش باید بتواند کارهای بزرگ انجام دهد.