دکتر ناجی :  نفاق، مانع اعتلای کشور در تمام شئون است
دکتر ناجی :  نفاق، مانع اعتلای کشور در تمام شئون است

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: مسئولان و مردم باید در راه اعتلای کشور قدم بردارند و باید تلاش شود که از هرگونه نفاق و دودستگی دوری کرد.  سعید ناجی که سخنران پیش از خطبه این هفته نماز عبادی سیاسی شهریار بود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است برای اینکه از نکات و زوایای انقلاب […]

4584شهریاریها : فرماندار شهریار گفت: مسئولان و مردم باید در راه اعتلای کشور قدم بردارند و باید تلاش شود که از هرگونه نفاق و دودستگی دوری کرد.

 سعید ناجی که سخنران پیش از خطبه این هفته نماز عبادی سیاسی شهریار بود، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی است برای اینکه از نکات و زوایای انقلاب سخن بگوییم و این واگویی ها بسیار موثر است.

وی افزود: باید در همه حال تلاش کرده و به مبانی انقلاب و آرمانها  توجه ویژه ای داشته باشیم و نباید بگذاریم که حتی اندکی از این موارد به دست فراموشی سپرده شود.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: در تمام اندیشه های امام(ره) در بروز و ظهور انقلاب نقش مردم رفیع و موثر بوده و همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که مردم از نقش و جایگاه ویژه ای در انقلاب برخوردارهستند.

وی عنوان کرد: البته نباید از نقش بی بدیل رهبر و جایگاه ایشان غافل بود زیرا امام راحل با عزم و اراده راسخی که داشت مردم را به آگاهی لازم رساند تا در مسیر درست حرکت کنند.

ناجی افزود: با رهبری مدبرانه معمار کبیر انفلاب  حضرت امام خمینی (ره) و اسلام جو بودن مردم مومن و متعهد زمینه بروز انقلاب فراهم شد و رژیم منحوس پهلوی را که خود رای و مستبد بود زمین گیرکرده و با این حرکت دنیا تحت تاثیر قرار گرفت.

وی بیان کرد: شعار هایی که در آغاز انقلاب داده می شود به عنوان مبانی و اصول در ساختار نظامی و سیاسی مشخص و تبیین می شود و هدف را مشخص می‌کند.

فرماندارشهرستان شهریار گفت: مهمترین شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که تمامی کلماتش برگرفته از ذهن و دل مردم و اهداف امام خمینی (ره) است و در کلمه به کلمه اش حرفهای بسیاری مستتر است.

وی افزود: کلمه استقلال به معنای رهایی از قید و بندها و رهایی از هر گونه وابستگی به شرق و غرب است، استقلال به معنای رهایی از نوکری و وجود حاکمیت مستقل در کشور است که خواسته مردم و امام راحل بود که به بار نشست.

ناجی عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مستتر در این شعار، این است که در تمام سطوح تصمیم گیری بر عهده مردم است و همچنین استقلال در حمایت از مردم ستمدیده جهان یکی از مهمترین بندهای این شعار است.

وی گفت: اگر فرصت برای ابرازعقیده و نظر وجود نداشته باشد آزادی وجود ندارد و یکی دیگر از مهترین موضوعاتی که از دل مردم در این شعار گنجانده شده است آزادی است.

فرماندار شهریار افزود: آزادی از مظهر اظهار بیان، نظر و استدلال برای همگان است که در شعار اصلی انقلاب مستتر است و در تمام موارد نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری است.

وی بیان کرد: تمام ما مسئولان و آحاد مردم باید تلاش کنیم تا از میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب حفاظت کنیم تا از هر گزندی مصون باشد.

ناجی عنوان کرد: تمام فعالیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح با انتخاب مردم است و نظر مردم در مورد این موضوعات  چه مستقیم وچه غیر مستقیم بسیار نقش آفرین است.

وی افزود: مردم با انتخابهایشان نقش بی بدیلی را در تعیین سیاستهای جاری نظام ایفا می‌کنند و باید به این مهم اذعان داشت که مردم سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرماندار شهریار گفت: یکی دیگر از معانی شعارهای انقلاب تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه است که در جامعه و هدایت جامعه به سمت سعادتمندی  بسیار موثر است و مانند عمود خیمه است.

وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولان و مردم باید در راه اعتلای جمهوری اسلامی قدم بردارند و باید تلاش کرد که از هرگونه نفاق و دودستگی دوری کرده و با هر گرایش و نظری در کنار یکدیگر تنها هدفمان اعتلا و طی کردن پله های ترقی و پیشرفت کشورمان باشد.