دکتر ناجی : حواسمان باشد که از مردم عقب نمانیم و از آنان نمره منفی نگیریم
دکتر ناجی : حواسمان باشد که از مردم عقب نمانیم و از آنان نمره منفی نگیریم

شهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در دومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با ابراز گلایه از برخی نقدهای غیرمنصفانه و تخریب ها علیه دولت گفت: در بیان مواضع باید چارچوب ها را رعایت کنیم و حواسمان باشد که از مردم عقب نمانیم و از مردم در حوزه های مختلف نمره منفی نگیریم. […]

شهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار در دومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با ابراز گلایه از برخی نقدهای غیرمنصفانه و تخریب ها علیه دولت گفت: در بیان مواضع باید چارچوب ها را رعایت کنیم و حواسمان باشد که از مردم عقب نمانیم و از مردم در حوزه های مختلف نمره منفی نگیریم.
دومین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار به ریاست دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحدی نیا امام جمعه صباشهر، اعضای شورای تامین، شهرداران و روسای دستگاه ها و ادارات و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
بنا بر این گزارش دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از همکاری و همراهی اعضای شورای تامین، شهرداران، اعضای شوراهای شهر، روسای دستگاه ها و ادارات تشکر و قدردانی کرد و با ذکر این نکته که هیچ انتخاباتی بدون اعتراض نیست اظهار داشت: بر همین مبنا قانون پیش بینی کرده است تا به این موضوع نیز رسیدگی شود.
وی افزود: در این دوره از انتخابات، با حضور اکثریت مردم مشارکت بالای ۷۰ درصد شکل گرفت که نشان از مقبولیت و مشروعیت سیاسی نظام دارد.
فرماندار شهرستان شهریار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که ما دیگر نباید در مبانی ساختار نظام صحبت کنیم اظهار داشت: انسان بودن ما حکم می کند که به فضیلت های انسانی توجه کنیم و احترام بگذاریم و اسلام نیز به این موضوعات چارچوب داده است و در قالب یک مسئول، شایسته ما نیست که رفتاری داشته باشیم که خارج از این چارچوب ها باشد.

دکتر ناجی ادامه داد: در بیان مواضع باید چارچوب ها را رعایت کنیم و حواسمان باشد که از مردم عقب نمانیم و از مردم در حوزه های مختلف نمره منفی نگیریم.

وی با اشاره به مفهوم قدرت و تاثیر آن در برخی رفتارها گفت: قدرت، چیزی است که هم به مسئولان اختیار داده است و هم آنها را محدود کرده است و بی شک قدرت مطلق فقط پروردگار عالمیان است و این قدرت، برای همه ما حدودی دارد و این حدود با قانون و اخلاق و دین تعیین شده است و مسئولان و انسان ها را محدود کرده است.

فرماندار شهرستان شهریار با گله مندی از برخی نقدهای غیرمنصافه و تخریب ها که بر علیه دولت انجام می شود افزود: اگر این نظام را قبول داریم که داریم، انتخابات تنها راه و کم هزینه ترین راه تدبیر در امور زندگی مردم است و نتیجه تلاش های حضرت امام و خونفشانی های شهداست و همه باید این مسیر را بپذیرند و در این مسیر مردم هستند که تعیین می کنند چه اتفاقی بیفتد و چه کسی انتخاب شود.

دکتر ناجی با اشاره به این موضوع که باید شکر نعمت های پروردگار را بجا بیاوریم گفت: احترام به نتیجه انتخابات، احترام به انتخاب مردم، احترام به منتخب مردم، شکر نعمت انتخابات است و در شهرستان شهریار در انتخابات ریاست جمهوری بالای ۶۰ درصد به دکتر روحانی و نزدیک به ۳۵ درصد هم به آقای رئیسی رای داده شد.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: دولت خودش را نماینده ملت میداند و به این امر افتخار می کند چرا که از دل مردم برآمده است و اگر دولت حرف مردم را زد بر او نتازیم چرا که همین امر ضامن بقاست. اگر نقدی هست با جان و دل پذیراییم اما تخریب باعث خسران است و اگر فرمانداری در برابر نقدهای غیرمنصفانه موضع میگیرد وظیفه فرمانداری است چرا که یک فرمانداری منفعل به درد هیچکس نمیخورد. فرمانداری از تمام اجزای حاکمیت دفاع می کند و اگر تخریبی صورت گیرد با آن برخورد می کند.

دکتر ناجی با تقدیر از دستگاه ها و مدیرانی که در حوزه امنیت تلاش می کنند و برشمردن حوزه هایی که در شهرستان شهریار نیازمند فعالیت و برنامه ریزی و تلاش بیشتر از گذشته است؛ اظهار داشت: بهداشت، آب، تولید و اشتغال، کشاورزی، فقر و بیکاری موضوعاتی است که ما و مجموعه مدیران شهرستان در حال برنامه ریزی و تلاش اند و نباید فرمانداری را درگیر موضوعات غیر ضرور کرد اما اگر حرفی زده شود و نقد غیرمنصفانه ای صورت گیرد با تمام این مشغله ها پاسخ خواهیم داد.

وی در پایان با اشاره به برخی اعتراضات به انتخابات شوراها گفت: چرا باید ما در حوزه ای که در حیطه وظایف ما نیست پاسخگو باشیم؟ قانونگذار وظایفی برعهده ما گذاشته و ما تلاش کردیم قانون رعایت شود. تخلفات هم همیشه وجود داشته و رسیدگی به آن هم همیشه بوده است.