دکتر ناجی: آگاهی مستمر مردم به عنوان یک ضرورت، مطرح و مورد نیاز است
دکتر ناجی: آگاهی مستمر مردم به عنوان یک ضرورت، مطرح و مورد نیاز است

شهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار گفت: اگر سخنی می گوییم برای این است که این گونه برداشت نشود که صدایی نیست که حرفی بزند و یا گوشی نیست که بشنود و احساس می کنیم که آگاهی مستمر مردم به عنوان یک ضرورت مطرح و مورد نیاز است و تا وقتی که مردم آگاهی […]

ناجیشهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار گفت: اگر سخنی می گوییم برای این است که این گونه برداشت نشود که صدایی نیست که حرفی بزند و یا گوشی نیست که بشنود و احساس می کنیم که آگاهی مستمر مردم به عنوان یک ضرورت مطرح و مورد نیاز است و تا وقتی که مردم آگاهی دارند زمینه آگاهی مردم فراهم است، انقلاب ما هم تضمین شده است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر وجود ظرفیت های بسیار بزرگ و تاثیرگذار همچون ائمه محترم جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی در شهرستان شهریار گفت: اگر تعامل خوب و منطقی بین این ظرفیت ها شکل گیرد امکان بهره مندی مردم از نعمات نظام جمهوری اسلامی بوجود می آید.

فرماندار شهرستان شهریار با تقدیر از مجموعه مدیران دستگاه ها و نهادها و ادرات شهرستان شهریار که در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی و همایش شورای مشورتی شهرستان شهریار(شمش) با حضور مهندس هاشمی استاندار محترم تهران اظهار داشت: در سالروز گرامیداشت روز عفاف و حجاب نیز برنامه مناسبی برگزار شد که امیداریم به نحوی عمل شود که ما بتوانیم به شکلی نهادینه بدان بپردازیم تا هرچه بیشتر کانون خانواده حفظ شود و از آن حراست شود.

دکتر ناجی با اعلام این خبر که در آینده ای نزدیک شاهد حضور معاون اول محترم رئیس جمهور برای افتتاح پروژه های بزرگ همچون بیمارستان و تصفیه خانه خواهیم بود .

نماینده عالی دولت در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اتفاقات کشور ترکیه گفت: قطعا این تغییرات و تحولات در نظام سیاسی بین الملل تاثیرگذار خواهد بود اما اعتقاد ما و اعتقاد نظام همواره احترام به قانون و رویه معمول در هرکشوری است و هر اتفاق خلاف آن و خلاف نظر مردم محکوم است.

دکتر سعید ناجی با اشاره به سالروز توافق برجام اظهار داشت: بازهم متاسفانه به همین بهانه مباحثی مطرح شد که هرچند این دولت بنا را بر این گذاشته است که کمتر به این مواضع بپردازد اما از آن جایی که باید شرایط را درک کنیم و دچار فراموشی تاریخی نشویم باید گفت که هدف برجام برداشتن موانعی بود که بر سر راه پیشرفت کشور گذاشته شده بود و هدف از بین بردن و رفع قطعنامه هایی بود که به غلط در شورای امنیت و شورای حکام برعلیه کشورمان تصویب شده بود و هدف از برجام دستیابی به حق مسلم هسته ای ما بود که در گذشته شعارش داده می شد و این دولت آن را در عمل محقق ساخت.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: تلاش هایی که صورت گرفت در قالب تیم مذاکره کننده هسته ای بسیار ارزشمند بود که اگر نبود فروش نفت ما که تا ۷۰۰ هزار بشکه پایین آمده بود به صفر می رسید ولی الان تا ۲ میلیون بشکه فروش بالا رفته است.

ناجی ادامه داد: مساله دیگر در ارتباط با برجام، مواجهه نظامی بود که با خروج کشور از فصل هفتم منشور ملل متحد سایه شوم جنگ را از سر این مرز و بوم دور کرد و بسیاری اتفاقات مثبت از نتایج برجام بود.

فرماندار شهریار با اشاره به برخی سخنان و مواضع اتخاذ شده اظهار داشت: متاسفانه بعضی مواقع موضوعاتی مطرح می شود که شایسته کشور و نظام ما نبوده و نیست چرا که برجام با مدیریت و هدایت مقام معظم رهبری به عنوان یک مساله و توفیق ملی بوده و هرگونه کم لطفی و کم توجهی به این موضوع آسیبی است که می تواند متوجه نظام باشد.

وی با اشاره به مسایلی که در منطقه غرب استان تهران در حال وقوع است گفت: در منطقه اتفاقاتی افتاد که به نظر می رسد که اتاق فکر منتقدین سیاسی دولت؛ منطقه غرب استان تهران را به عنوان یک منطقه هدف برگزیده اند؛ چرا که در برخی مواقع به نوعی رفتار می شود که علی رغم این که این دولت داعیه جناح بندی را نداشته است انگار که با یک دولت مغلوبه سخن می گویند در حالی که این دولت حاصل انتخاب مردم است و این نوع موضع گیری ها برای همه خطرناک است.

دکتر سعید ناجی با ذکر این نکته که پرداختن به تضعیف هرکدام از ارکان نظام از هر حلقومی که بیرون بیاید چه نظامی باشد چه سیاسی و بی توجهی به آنها چه سهوی و چه عمدی مخدوش کردن اعتماد عمومی و نظام را به دنبال دارد؛ بیان داشت: هیچ کس و هیچ گاه در دولت ادعا نکرده است که حل مشکلات کشور با حل مشکلات ما در ارتباط با غرب گره خورده است و همیشه گفته شده است که آمریکا در مواجهه با کشور ما خصمانه عمل کرده است و به عنوان دشمن شماره یک ما تلقی می شود.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر این که اگر منظور ما از غرب آمریکاست هیچ کس نگفت که برای حل مشکلات روابط خود را با غرب بهبود بخشیم؛ ادامه داد: اگر بحث برجام مطرح شد در چارچوب برنامه هسته ای بود، چه کسی ادعا کرد که حل مشکلات ما به روابط ما به غرب برمی گردد و براساس یک استدلال غلط نتایج اشتباه دیگری بگیریم.

نماینده عالی دولت که در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با تاکید بر اجتناب از دوقطبی کردن فضای منطقه و کشور گفت: در شهرستان تلاش کردیم که با دوری از پرداختن به این مسایل  فضای دوقطبی و چندقطبی را هرچه کم رنگ تر کنیم، اما این انتظار را نداریم که کسانی بیایند – که قطعا دلسوز نظام هستند – موضوعاتی را مطرح کنند که به این فضای دوقطبی دامن بزنند. مخصوصا وقتی که این موضوعات در فضایی مطرح می شود که جایی برای طرح این مسایل نیست و دارای عطر و بوی خاصی است و باید مسایل فراجناحی مطرح شود.

وی با ذکر این جمله که گاهی اوقات نقد به دولت، نقد به دولت به عنوان قوه مجریه محسوب نمی شود؛ اظهار داشت:  برخی اوقات نقد به دولت می تواند پایه های دیگر نظام را دربرگیرد و نقد دولت ممکن است متوجه کل نظام شود و همان نقاطی را که احساس می کنیم می بایست از آن حراست کنیم مورد هجمه و هدف قرار می گیرد.

ناجی با اظهار گله مندی از برخی اظهار نظرها در فضای سیاسی شهرستان گفت: اگر سخنی می گوییم برای این است که این گونه برداشت نشود که صدایی نیست که حرفی بزند و یا گوشی نیست که بشنود و احساس می کنیم که آگاهی مستمر مردم به عنوان یک ضرورت مطرح و مورد نیاز است و تا وقتی که مردم آگاهی دارند زمینه آگاهی مردم فراهم است، انقلاب ما هم تضمین شده است و با تکیه بر رای و نظر مردم مسلمان و با ایمان این انقلاب از تمامی حوادث و مسایل به دور خواهد بود.

فرماندار شهرستان شهریار با یادآوری سالروز گرامیداشت روز خبرنگار در ۱۷ مرداد ماه و ضمن تقدیر از فعالیت فعالان عرصه خبر و رسانه بیان داشت: ۱۷ مردادماه روز خبرنگار است که پیشاپیش این روز را به همه خبرنگارانی که به هرنحوی قلم زدند و نوشتند و در چارچوب قانونی حرکت کردند تبریک می گویم

دکتر ناجی در پایان ضمن اظهار ناراحتی از برخی اعلام مواضع از طریق اعضای شوراهای شهر افزود: هیچ عضو محترمی از شوراهای اسلامی شهر از طرف ما سخن نگوید چرا که ما توانایی سخن گفتن داریم و از جانب ما هیچ شخصی صحبتی نکند.