دکتر ناجی:شبکه پنج ظرفیت های استان تهران را به مردم معرفی کند
دکتر ناجی:شبکه پنج ظرفیت های استان تهران را به مردم معرفی کند

شهریاریها : فرماندار شهریار گفت از شبکه پنج سیما انتظار می رود که ظرفیت های ویژه این منطقه را در برنامه های مختلف معرفی کند. به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سعید ناجی در نشست استاندار تهران با فرماندار و معاونان استانداری تهران با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به شهرستان های غرب […]

13940131000412_PhotoAشهریاریها : فرماندار شهریار گفت از شبکه پنج سیما انتظار می رود که ظرفیت های ویژه این منطقه را در برنامه های مختلف معرفی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز سعید ناجی در نشست استاندار تهران با فرماندار و معاونان استانداری تهران با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به شهرستان های غرب استان تهران اظهار داشت: از مدتی پیش موضوع سفر رییس جمهور به سه شهرستان غرب استان تهران مطرح شده است و مردم این مناطق آماده استقبال هستند.

فرماندار شهریار افزود: شهریار به لحاظ قدمت تاریخی و جمعیتی در شهرستان های استان تهران از ویژگی های خاصی برخوردار است و سفر رییس جمهور به این شهرستان می تواند ظرفیت های بالقوه این شهرستان را شکوفا تر از گذشته کند.

وی با تأکید بر این نکته که تلاش داریم تا از فرصت حضور رییس جمهور بیش ترین استفاده را ببریم ادامه داد: در تلاش هستیم تا در سفر رییس جمهور به شهرستان شهریار بهترین استفاده رابرای شکوفایی هر چه بیشتر این منطقه داشته باشیم.

ناجی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای سفر رییس جمهور به شهریار یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، مقرر شده است که برنامه بازدید و افتتاح پروژه را داشته باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح انتظارات مردم و مسئولان استان تهران از شبکه پنج سیما گفت: از شبکه پنج سیما انتظار می رود که ظرفیت های ویژه این منطقه را در برنامه های مختلف معرفی کند.

وی با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در سفر رییس جمهور به شهریار افزود: انتظار ما از اصحاب رسانه آن است که قبل و بعد از سفر و در حین حضور رییس جمهور، مشکلات و امکانات منطقه را مطرح کنند.