دکتر ناجی:بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا سال 95 ساخته می‌شود
دکتر ناجی:بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار تا سال 95 ساخته می‌شود

شهریاریها : سعید ناجی در حاشیه بازدید مسئولان شهرستان شهریار از بیمارستان در حال احداث امام خمینی (ره) این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: امروز مجموعه مسئولان شهرستان شهریار، ائمه جمعه شهرهای شهرستان و نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بازدیدی از پروژه […]

ناجیشهریاریها : سعید ناجی در حاشیه بازدید مسئولان شهرستان شهریار از بیمارستان در حال احداث امام خمینی (ره) این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران اظهار کرد: امروز مجموعه مسئولان شهرستان شهریار، ائمه جمعه شهرهای شهرستان و نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بازدیدی از پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار داشتند.

وی بیان کرد: این پروژه با وجود تلاش‌هایی که همه انجام داده بودند تا آن را به نقطه مطلوبی برسانند، اما سال‌ها بود که دچار وقفه‌های خاصی در مقاطع مختلف می‌شد.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: بعد از رکود موقتی که در روند ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار وجود داشت برای تسریع کار، مجددا هیئت امنا شکل گرفت و با ترمیمی که در ترکیب اعضای هیئت امنا انجام شد سعی در بهبود اوضاع داریم.

وی خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور نماینده شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی و 40 نفر از معتمدین شهرستان شهریار داشتیم و آنها از بین خود یک هیئت مدیره‌ را انتخاب کردند.

ناجی گفت: این هیئت مدیره نیز با جلسات متعدی که داشت پیمانکار را انتخاب کرد، گره‌ها و اختلاف نظراتی نیز بین هیئت امنا، مجموعه شهرستانی و محلی و دانشگاه وجود داشت که در جلساتی که در دانشگاه خدمت این عزیزان بودیم این گره‌ها نیز رفع شد و با اعتباراتی که از منابع مختلف از ناحیه دولت تخصیص داده شده بود، مقرر شد تا کار دنبال شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با همت خوبی که صورت گرفت و با توجه خاصی که همه نسبت به رفع مشکلات این پروژه داشتند، به ویژه نماینده مردم شهرستان که سهم خاص خود را از ماده 100 بودجه به این بیمارستان اختصاص داد، شرایطی فراهم شد که سهم اعتبارات دولتی ما افزایش خوبی داشته باشد و امیدوار باشیم تا این بیمارستان حرکت خود را آغاز کند.

فرماندار شهریار بیان کرد: سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران روند کار را قوت بخشید و رقم قابل توجهی به هر سه بیمارستان شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد که وی به آنها سفر کرده بود، تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با جذب این اعتبارات و همتی که در شهرستان در بحث خیرین صورت خواهد گرفت بتوانیم اعتبارت لازم را برای تکمیل این بیمارستان مهیا کنیم و این پروژه از این حرکت سست و لاک‌پشتی که تاکنون داشته است، خارج شود.

ناجی خاطرنشان کرد: با این کار روند کار با سرعت لازم دنبال می‌شود و شاهد افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار در موعد مقرر خواهیم بود.

وی گفت: با وضعیت و کیفیت فعلی باید در پایان سال 95 در این پروژه به یک نقطه مطلوب برسیم اما از آنجایی که شهرستان شهریار از موقعیت خاصی در غرب استان تهران برخوردار است و مرکزیت خاصی دارد، فضای فیزیکی اینجا امکان افزایش ظرفیت این بیمارستان را ایجاد کرده است.

فرماندار شهریار در پایان متذکر شد: پیش‌بینی ما این است که وزارت بهداشت در سطح اشغال فضا، تعداد طبقات و تخت‌های این بیمارستان تجدید نظر کند، اگر این موارد اتفاق بیفتد این برنامه دچار تغییراتی می‌شود اما ما در هر صورت این برنامه را در مجموعه به طور فنی دنبال می‌کنیم که با هر شرایطی کار را به پیش ببریم و اگر افزایش تخت صورت گرفت با زمانبندی مناسب به افق و چشم‌انداز مورد نظر برسیم.