دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد
دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد

گروه ورزش شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد. – به گزارش پایگاه […]

322[1]گروه ورزش شهریاریها : حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران در حکمی دکتر سیدرضا صالحی امیری را به عنوان سرپرست «وزارت ورزش و جوانان» منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ،متن حکم رییس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری

براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت ورزش و جوانان» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

سابقه مدیریتی و اجرایی دکتر صالحی امیری

وی به عنوان مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

او هم‌اکنون معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک (مجمع تشخیص مصلحت نظام) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم تحقیقات) است.

همچنین صالحی امیری با سابقه اجرایی، مدیر گروه مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور فرهنگی، معاون پژوهشهای فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک و استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

وی در ضمن کتاب‌هایی را با عنوان مدیریت منازعات قومی در ایران، مبانی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی ، مفاهیم و نظریه‌های فرهنگی ، سرمایه اجتماعی، انسجام ملی و تنوع فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت سازمان‌های فرهنگی و تالیف ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی نگاشته است.

صالحی امیری در سال ۱۳۴۰ در شهرستان بابل به دنیا آمده و دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه علوم و تحقیقات و استادیار دانشگاه است. رساله دکترای او با عنوان “مدیریت تنوع قومی در ایران و جهان” است.