دکتر رهگذر:‌هفته تربیت بدنی فرصتی برای تبیین آثار فردی و اجتماعی ورزش است
دکتر رهگذر:‌هفته تربیت بدنی فرصتی برای تبیین آثار فردی و اجتماعی ورزش است

شهریاریها : رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مهرماه به عنوان بزرگداشت روز تربیت بدنی و ورزش گفت:‌ بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و این هفته فرصت ارزش مندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع […]

photo_2016-10-17_13-16-49شهریاریها : رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مهرماه به عنوان بزرگداشت روز تربیت بدنی و ورزش گفت:‌ بیست و ششم مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و این هفته فرصت ارزش مندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از احمد عبدالوند، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان شهریار جهت حمایت همه جانبه از این هیات در برگزاری برنامه های مختلف در سطح شهرستان و آرزوی توفیق روزافزون مدیران، مسئولین و فعالان حوزه ورزش و تربیت بدنی که برای توسعه ورزش همگانی و قهرماتی زحمت می کشند، به برنامه های گرامیداشت هفته  تربیت بدنی و ورزش در شهریار اشاره کرد.

رهگذر افزود:‌امروز ۲۶ مهرماه همزمان با نخستین روز از هفته تربیت بدنی برنامه ورزش صبحگاهی،نرمش زورخانه ای و ضرب مرشد با حضور شهردار، اعضای شورای شهر شهرستان، کارکنان شهرداری و شهروندان با همکاری اداره تربیت بدنی شهرداری شهریار برگزار شد.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار ادامه داد: فردا ۲۷ مهرماه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان شهریار با همکاری معاونت ورزش بانوان اداره ورزش و جوانان شهریار در پارک “کودک” این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری مسابقات” دارت” ویژه کارمندان دولت در محل اداره ورزش و جوانان شهریار در روز چهارشنبه ۲۸مهرماه  اشاره کرد و افزود: روز پنجشنبه ۲۹ مهرماه نیز از ساعت ۱۰ صبح در استادیوم “تختی” اندیشه جشنواره پرواز بادبادک ها را خواهیم داشت.

رهگذر، برگزاری مسابقات طناب کشی در سالن ورزشی انقلاب شهریار در عصر پنجشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته تربیت بدنی را از دیگر برنامه ها برشمرد و تصریح کرد:‌ در صبح جمعه ۳۰ مهرماه همایش پیاده روی دانش آموزان در اردوگاه شهید منتظری برگزار می شود.

رییس هیات ورزش های همگانی شهرستان شهریار در پایان برگزاری جشنواره بزرگ پرواز بادبادک ها در استادیوم شهید رهنمای شهرستان در عصر جمعه را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش شهرستان شهریار برشمرد.