دکترناجی : ۱۷ نفر از داوطلبان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند
دکترناجی : ۱۷ نفر از داوطلبان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند

شهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ۱۷ نفر از داوطلبان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ نشست خبری دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار باحضور خبرنگاران و اهالی […]

ناجیشهریاریها : دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ۱۷ نفر از داوطلبان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ نشست خبری دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار باحضور خبرنگاران و اهالی رسانه در محل فرمانداری شهرستان شهریار برگزار شد.

بنا به این گزارش دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در این نشست با اشاره به لزوم مشارکت همه در انتخابات گفت: باید تلاش کنیم تا با رعایت چارچوب های قانونی زمینه افزایش مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای را فراهم سازیم چرا که معتقدیم باید تمامی سلیقه ها و گرایشات پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات حضور داشته باشند.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: هرچه قدر تعداد و گوناگونی نظرگاه های اجتماعی و سیاسی و قومی بیشتر باشد مردم به شرکت در انتخابات رغبت بیشتری پیدا می کنند.

دکتر سعید ناجی تعداد کل کاندیداهای حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد را ۷۸ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد هیئت اجرایی شهرستان شهریار با دقت و صرف وقت زیاد و برگزاری جلسات مختلف براساس ضوابط و مسایل قانونی توانست صلاحیت ۷۵ نفر را تایید کند، یک نفر انصراف داد و دو نفر نیز نتوانستند از فیلتر هیئت اجرایی رد شوند.

فرماندار شهرستان شهریار، تعداد تایید صلاحیت شدگان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد را ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۶۰ نفر دیگر برخی رد صلاحیت شده اند و برخی نیز صلاحیت شان احراز نشده است.

رئیس حوزه مرکزی انتخابیه شهرستان های شهریار، قدس و ملارد تعداد شعب اخذ رای و صندوق های ثابت را در شهرستان شهریار ۲۳۷ صندوق اعلام کرد و تعداد صندوق های سیار را نیز ۸ صندوق عنوان کرد و گفت: در تعداد شعب اخذ رای با افزایش ۷ درصدی همراه بودیم