دپوی 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رباط کریم
دپوی 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رباط کریم

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ جعفر علیزاده گفت: مأموران کلانتری 14 ابوطالب در پی فعالیت‌های اطلاعاتی مبنی بر وجود محل دپوی فرآورده‌های نفتی، سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به محل اعزام شدند. وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی با مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به […]

13901116000046_PhotoAشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ جعفر علیزاده گفت: مأموران کلانتری 14 ابوطالب در پی فعالیت‌های اطلاعاتی مبنی بر وجود محل دپوی فرآورده‌های نفتی، سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی با مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به محل اعزام که مشاهده کردند هشت تانکر با گنجایش‌های 28 هزار لیتری در محل وجود دارد که پس از اندازه‌گیری، 60 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق کشف شد.

علیزاده ادامه داد: مأموران پس از بازرسی از محل و کشف گازوئیل قاچاق، مالک کارگاه به نام “ع-م” دستگیر و جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پلیس رباط کریم تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه اعترافاتش دو نفر دیگر به نام‌های “ع-ز” و “ح-ز” را به عنوان هم‌دستان خود به پلیس معرفی کرد.

به گفته وی، طی بررسی به عمل آمده توسط تیم کارشناسی، ارزش ریالی محموله نفتی کشف شده، 231 میلیون ریال برآورد شده است.

این مسئول در پایان از شهروندان خواست به محض دیدن افراد مشکوک به حمل غیر قانونی سوخت سریعاً شماره انتظامی خودروی در حال بارگیری سوخت را یادداشت کرده و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و به وظیفه شهروندی خود در این خصوص عمل نمایند.