دو خبر انتظامی از غرب استان تهران
دو خبر انتظامی از غرب استان تهران

شهریاریها : سرپرست فرماندهی انتظامی اسلامشهر، نکاتی را پیرامون امنیت خرید از طریق دستگاه های کارت خوان یا خود پرداز ها به شهروندان گوشزد کرد.  به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هداوند ضمن بیان نکاتی پیرامون نکات امنیتی خرید از طریق دستگاه های کارت خوان یا خودپردازها اظهار داشت:  هنگام خرید از فروشگاه ها و نمایشگاه […]

انتظامیشهریاریها : سرپرست فرماندهی انتظامی اسلامشهر، نکاتی را پیرامون امنیت خرید از طریق دستگاه های کارت خوان یا خود پرداز ها به شهروندان گوشزد کرد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هداوند ضمن بیان نکاتی پیرامون نکات امنیتی خرید از طریق دستگاه های کارت خوان یا خودپردازها اظهار داشت:  هنگام خرید از فروشگاه ها و نمایشگاه ها به نکات امنیتی خرید از طریق دستگاه های کارت خوان یا خودپردازهای سیار توجه کنید.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از غرفه ها جهت رفاه حال مردم در هنگام خرید با قرار دادن دستگاه ‌های کارت خوان و یا خود‌پردازهای سیار سعی در خرید آسان را دارند، شهروندان باید در این خصوص به نکات مهم زیر حتما توجه و دقت کافی داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: شهروندان در هنگام خرید باید از غرفه دار بخواهند تا خود شخصا کارت بانکی را بر روی کارت خوان بکشند و هرگز رمز خود را در مکان های شلوغ بیان نکنند.

سرهنگ هداوند ادامه داد: بعد از خرید بهترین گزینه برای امنیت کارت شما، تغییر رمز آن در خارج از نمایشگاه است.

وی گفت: بدلیل استفاده از تبلیغات بلوتوثی نمایشگاها هیچگاه اطلاعات بانکی و مهم خود را بر روی گوشی قرار ندهید لازم به ذکر است که باید یادآوری کنیم که تلفن همراه شما، رایانه شخصی نیست.

این مسئول اعلام کرد: بدلیل حضور برخی از شرکت‌های تبلیغاتی که با ارسال بلوتوث بر روی گوشی سعی در تبلیغات نمایشگاهی دارند، مراقب افرادی که از این فضا جهت بهره برداری های شخصی خود سودجویی می‌کنند، باشید.

 

کشف سوخت قاچاق 72 میلیارد ریالی در بهارستان

فرمانده انتظامی بهارستان از توقیف یک دستگاه خودروی سنگین و کشف سوخت قاچاق به ارزش 72 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پاسدار داود عبدالمالکی در تشریح این خبر گفت: در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل راههای مواصلاتی شهرستان بهارستان، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف محموله نفت کوره که به صورت قاچاق در حال حمل از محورهای بهارستان بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در ادامه گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا پس از آنکه اخباری مبنی حمل سوخت قاچاق در جاده های بهارستان و شهرستان های اطراف به دست آوردند طی یک عملیات ویژه پلیسی موفق به توقیف یک دستگاه خودروی کامیون سبز رنگ و دستگیری فردی بنام “رضا _ق” شدند.

فرد قاچاقچی به وسیله یک دستگاه کامیون سبز رنگ در حال تردد در سه راهی آدران بود که توسط پلیس شناسائی و دستگیر شد و در بازرسی از کامیون ، نفت کوره به ارزش 72 میلیارد ریال کشف شد.