دو خبر از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شهریار
دو خبر از اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شهریار

شهریاریها : نمایش طنز “خانه کاغذی” در شهریار اجرا شد به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، نمایش طنز “خانه کاغذی” در فرهنگسرای استاد شهریار این شهرستان اجرا شد. به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سی وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و به همت مدیریت امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و با همکاری […]

farhangشهریاریها :

نمایش طنز “خانه کاغذی” در شهریار اجرا شد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، نمایش طنز “خانه کاغذی” در فرهنگسرای استاد شهریار این شهرستان اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سی وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و به همت مدیریت امورهنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و با همکاری معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری، نمایش طنز “خانه کاغذی” درفرهنگسرای استادشهریار به اجرا درآمد.

این نمایش به به کارگردانی پویان کرمی به مدت سه روز جهت تماشای علاقمندان به هنرهای نمایشی به صورت رایگان به اجرا درمی آید.

برپایی نمایشگاه تازه های کتاب در شهریار

به مناسبت سی وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت واحدفرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار و با همکاری شهرداری، نمایشگاه تازه های کتاب باعنوان فجرآفرینان در این شهرستان برپا شد.

انتشارات هادی این نمایشگاه را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا کرده است و 600 عنوان کتاب با موضوعات مذهبی، روانشناسی، کودک ونوجوان، زبان، تاریخ، آموزشی، ادبی و رمان با 30 درصد تخفیف در آن ارائه شده است.

دوستداران یارمهربان می توانند جهت بازدید و خرید از نمایشگاه مذکور، تا پایان بهمن ماه جاری همه روزه ازساعت ۱۰ الی ۲۲ به نشانی شهریار، اول جاده کهنز مراجعه کنند.