پ
  • شناسه : 8526
  • 02 تیر 1394 - 4:13
  • 1240 بازدید

دومین مزایده اسب های هانور آلمانی در صفاد دشت برگزار شد

دومین مزایده اسب های هانور آلمانی در صفاد دشت برگزار شد
دومین مزایده اسب های هانور آلمانی در صفاد دشت برگزار شد

شهریاریها :  با حضور هیئت عالی رتبه پرورش اسب هانور آلمان مزایده اسب های هانورین در صفادشت ملارد برگزار شد. به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، دومین دوره مزایده اسب های هانور آلمان در سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری دشت بهشت با حضور هیات عالی رتبه  پرورش اسب هانور آلمان به ریاست الکساندر شوفه و […]

DSC_1696شهریاریها :  با حضور هیئت عالی رتبه پرورش اسب هانور آلمان مزایده اسب های هانورین در صفادشت ملارد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از غرب تهران، دومین دوره مزایده اسب های هانور آلمان در سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری دشت بهشت با حضور هیات عالی رتبه  پرورش اسب هانور آلمان به ریاست الکساندر شوفه و دکتر ورنر شده مدیر بازرگانی، پیتر انگل داور بین المللی چهار ستاره درساژ فدراسیون جهانی، علی هژبر مدیر انجمن هانور در ایران، دکتر عزیزی معاون مدیرکل جهاد کشاورزی اصلاح دام نژاد  کشور، سیداحمد اجاق رئیس شورای شهر صفادشت، کریمی شهردار، سرگرد حسینی فرمانده انتظامی صفادشت، حیدری رئیس سابق فدراسیون سوارکاری، فرجی مدیر کل سابق ورزش های سوارکاری، بابک محمدی و مجید مشیری کارگردان و بازیگر برجسته سینما ایران و جمع زیادی از مشتاقان ورزش سوارکار ی در باشگاه دشت بهشت برگزار شد.

در این رویداد عظیم و باشکوه هیات برگزاری مزایده های انجمن اسب هانورین آلمان که بزرگترین تولید کننده و پرورش دهنده اسب های ورزشی در دنیا محسوب می شوند، به همراه رئیس باشگاه سوار کاری دشت بهشت تعداد19 راس اسب، متشکل از ۶ اسب درساژی و ١3 اسب پرشی توسط انجمن اسب هانوفر انتخاب شده بودند که همگی دارای خط های خونی بسیار قابل توجه بودند و از تکنیک، حرکت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار بودند.

از نکات قابل توجه این مزایده  ارائه اسبی با نام لینوس که از اسب های پرش بوده و قابلیت رفتن به مسابقات جهانی و المپیک را دارد به قیمت 500 میلیون تومان به فروش رسید و بقیه اسب های به مزایده گذاشته شده بین 200 تا 400 میلیون در مزایده به فروش رسید.

در ضمن  سلامت کامل اسب ها توسط دکتر  فرانک ریمان دامپزشک هانور آلمان  مورد تایید قرار گرفت و اظهار داشت معاینات پزشکی نیز در مواقع فورس جزء خدمات پس از فروش می باشد.

همچنین در این دوره از مزایده خانم شریسا غفاری قهرمان درساژ ایران و عضو تیم ملی ،بااسب خود کارلوس، درساژ زیبایی در سطح بین المللی اجرا نمود که موجب تشویق حاضرین در سالن قرار گرفت و درهمین خصوص بنا به اظهارات آقای علی هژبر مدیر باشگاه دشت بهشت و رئیس انجمن هانورین در ایران ،آقای  پیتر انگل داور بین المللی درساژ از ایشان جهت حضور در مسابقات خارجی دعوت بعمل آورد.

DSC_1622

DSC_1616

 

DSC_1661


DSC_1803

 

DSC_1835

خاطر نشان میگردد،آقای مهندس حسین راهمی بعنوان طراح مجموعه دشت بهشت زحمات زیادی را متقبل شدند و آقای دکتر اسماعیل زاده مجری توانمند و قدر این مزایده که تخصص علمی بسیار فوق العاده ایی در زمینه اسب و سوار کاری داشتند  مهمانان  داخلی و خارجی را به شگفتی وا داشتند.

DSC_1820

DSC_1777

DSC_1799

DSC_1673

همایش و مزایده اسب های هانورآلمان در باشگاه دشت بهشت

عکاس: سیدعلیرضا کیایی

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.