دومین جلسه ورزشی شهرستان بهارستان تشکیل شد
دومین جلسه ورزشی شهرستان بهارستان تشکیل شد

شهریاریها : دومین جلسه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان به منظور بحث و بررسی آخرین وضعیت هیئت ورزشی منطقه برگزار شد. این نشست که بعد از ظهر امروز با حضور نواب روسای هیئت‌های ورزشی در رشته ورزش‌های مختلف به ریاست محمد حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان برگزار شد. در این […]

شهریاریهاشهریاریها : دومین جلسه رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان به منظور بحث و بررسی آخرین وضعیت هیئت ورزشی منطقه برگزار شد.

این نشست که بعد از ظهر امروز با حضور نواب روسای هیئت‌های ورزشی در رشته ورزش‌های مختلف به ریاست محمد حسینی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان برگزار شد.

در این نشست ابتدا رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر از حضور روسای هیئت ورزشی در این نشست گفت: در این شهرستان باید تمامی دغدغه‌های مدعیان ورزش و جوانان بر ضرورت توسعه امر ورزش در رشته ورزشی‌های مختلف باشد، چراکه این شهرستان دارای ظرفیت‌های عظیم ورزشی است.

محمد حسینی با تاکید بر اینکه ما در این شهرستان قهرمانان ملی و فراملی را داریم، اظهار کرد: این شهرستان افتخار این را دارد که با کمترین زیرساخت‌های ورزشی توانسته قهرمانان نامی را به جامعه ورزشی کشور تحویل دهد و این می‌تواند یک سند محکمی دال بر استعدادهای نهفته منطقه محسوب شود.

این مسئول همچنین بر ضرورت ساماندهی هیئت‌های ورزشی منطقه پرداخت و افزود: مسئولان هیئت ورزشی باید آستین‌های همت خود را در راستای ساماندهی کلیه هیئت ورزشی منطقه بالا زده تا بتوانیم به یک اجماع کلی در این خصوص دست پیدا کنیم.

در ادامه این جلسه که مسئول امور بانوان اداره فاطمه حیدری نیز حضور داشت، حسینی ضمن آشنایی با دست‌اندرکاران ورزش بانوان در رشته‌های مختلف در جریان مشکلات و کمبودهای موجود در این حوزه قرار گرفت و راهکارهای حل مشکلات، توسعه و گسترش ورزش همگانی و ارتقای ورزش بانوان شهرستان مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.