دولت مکلف به همسان سازی پرداخت ها شد
دولت مکلف به همسان سازی پرداخت ها شد

شهریاریها : نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند، نسبت به برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و همسان سازی دریافت ها برنامه ریزی و اقدام کند.  نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، ماده ۳۷ این لایحه را تصویب و دولت را مکلف […]

شهریاریها : نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند، نسبت به برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و همسان سازی دریافت ها برنامه ریزی و اقدام کند.

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، ماده ۳۷ این لایحه را تصویب و دولت را مکلف به انجام بررسی های لازم برای برقراری عدالت در نظام پرداخت ها کردند.

بر این اساس، دولت مکلف شد بررسی های لازم را برای برقراری عدالت در نظام پرداخت، رفع تبعیض و همسان سازی دریافت ها و برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری و لشکری سنوات مختلف با استفاده از سامانه امتیازی جامع در سال اول اجرای این قانون انجام دهند، به نحوی که اختلاف حقوق با برخورداری از امکانات شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران طی سنوات مختلف با شرایط شغلی، تحصیلی، سنواتی و سایر متغیرهای خدمتی، در پایان برنامه از ۱۰ درصد تجاوز نکند و آن را در جهت تصویب در مسیر قانونی قرار دهد.

این ماده با ۱۶۷ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید.