دوره آموزشی مهارت های زندگی در شهریار برگزار شد
دوره آموزشی مهارت های زندگی در شهریار برگزار شد

شهریاریها : در راستای اجرای برنامه های پیشگیری کاهش آسیب اجتماعی، مهارتهای اساسی زندگی با هدف ارتقا سلامت روان برگزار شد.  مهرداد صادقی راد در این مورد گفت : آموزش مهارت های اساسی زندگی برای خانواده ها عاملی است برای جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی و همچنین پیشگیری از چالش ها و مشکلات زندگی […]

شهریاریها : در راستای اجرای برنامه های پیشگیری کاهش آسیب اجتماعی، مهارتهای اساسی زندگی با هدف ارتقا سلامت روان برگزار شد.

 مهرداد صادقی راد در این مورد گفت : آموزش مهارت های اساسی زندگی برای خانواده ها عاملی است برای جلوگیری از بروز ناهنجاری های اجتماعی و همچنین پیشگیری از چالش ها و مشکلات زندگی و توانایی کنترل آن در شرایط بحرانی است .
معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش ؛با بیان اینکه این دوره آموزشی تحت عنوان مهارت های زندگی برگزار شد؛ وی افزود: اجرا این دوره ها نقش مهمی در آرامش روحی و روانی خانواده و بخصوص زوجین جوان دارد.
این مسئول در خاتمه افزود: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با هدف توانمند سازی خانواده های ورزشکار برای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و اختلالات رفتاری و ارتقا سلامت، بهداشت روان و ایجاد رفتارها و تعاملات سالم در اردوگاه شهید منتظری شهریار و با شرکت ۵۰ نفرو مدرسی استاد شیخ الاسلامی و به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.