فیلم «دم غروب زعفرانیه» به تهیه‌کنندگی «عدنان کاپوسیان» و نویسندگی و کارگردانی «محمد آستیم» و از تولیدات دفتر فیلم‌سازی هشت‌ستاره، به عنوان نماینده ایران به بخش مسابقه اولین دوره جشنواره خالقان تازه (new creators) پاریس راه یافت. به گزارش سینماسینما به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم دم غروب زعفرانیه، نتایج جشنواره معتبر new creators که […]

فیلم «دم غروب زعفرانیه» به تهیه‌کنندگی «عدنان کاپوسیان» و نویسندگی و کارگردانی «محمد آستیم» و از تولیدات دفتر فیلم‌سازی هشت‌ستاره، به عنوان نماینده ایران به بخش مسابقه اولین دوره جشنواره خالقان تازه (new creators) پاریس راه یافت.

به گزارش سینماسینما به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم دم غروب زعفرانیه، نتایج جشنواره معتبر new creators که اولین دوره خود را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد، ۵ اکتبر ۲۰۲۱ اعلام می‌شود و فیلم «دم غروب زعفرانیه» به عنوان نماینده ایرانی با نام «کاشی فیروزه» در این جشنواره شرکت می‌کند.

جشنواره new creators متعلق به شهر پاریس کشور فرانسه، در پی استعدادیابی فیلم‌سازان خلاق دنیاست و در بخش های کوتاه و بلند (داستانی، مستند و انیمیشن) جوایز خود را اهدا می‌کند.

«دم غروب، زعفرانیه» یک ملودرام اجتماعی تکان‌دهنده درباره اعتیاد در شمال شهر تهران است که تمام صحنه‌های آن به صورت سکانس-پلان و ساعات شب گرفته شده و گروه بازیگران اصلی آن را نازنین کریمی، مهدی زمین‌پرداز، شروین وحدت، حمیدرضا هدایتی، صابر ناصری، نگین مهدی زاده، نوید مهدی‌زاده، ایمان اخلاقی، با هنرمندی نسیم ادبی و ایمان صفا و با معرفی نجلا‌ نظریان و آیدا رزاق‌زاده تشکیل می‌دهند.

این فیلم، اولین تجربه سینمایی عدنان کاپوسیان در مقام تهیه‌کننده است که پیش از این تجربه بازیگری در فیلم‌های بلند و کارگردانی و نویسندگی چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود داشته است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: مدیر تولید: احمد مرادی، مدیر فیلمبرداری: علی محرابی، تدوین‌گر: سجاد عسگرپور، نیما شاعری، مدیر صدابرداری و صداگذاری: آرش برومند، مدیر چهره‌پردازی: مهرداد قلی‌پور، طراح صحنه و لباس: سولماز امیرصادقی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: سیاوش درستکار، مدیر تبلیغات و رسانه‌: فرنوش آباء، پخش بین الملل: «فرست‌اسکرین فیلم» به مدیریت سولماز اعتماد، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، عکاس: عباس بغداد دره‌ئی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا سبک‌دست، جانشین تهیه‌کننده: اتابک فروزی، مجری طرح: هلدینگ هشت ستاره.

عکس‌: عباس بغداد دره‌ئی

پایان پیام|