دلارو شهریاری به مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان رسید
دلارو شهریاری به مدال برنز کشتی آزاد جوانان جهان رسید

شهریاریها : یونس امامی نماینده شهریاری وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به مدال برنز دست یافت. در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در تامپره فنلاند، یونس امامی نماینده شهریاری با پیروزی در دیدار رده بندی به مدال […]

شهریاریها : یونس امامی نماینده شهریاری وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به مدال برنز دست یافت.

در ادامه مسابقات چهار وزن اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان در تامپره فنلاند، یونس امامی نماینده شهریاری با پیروزی در دیدار رده بندی به مدال برنز دست یافت.
در وزن ۶۰ کیلوگرم یونس امامی در دور اول استراحت داشت. در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر مک ایزاک از کانادا را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. در مرحله بعد با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد عباس رحمانوف، نفر سوم جوانان آسیا از ازبکستان گذشت و گام به نیمه نهایی گذاشت، اما در این مرحله با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ مغلوب عبداله احمدوف از روسیه شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
امامی در دیدار رده بندی به مصاف پریزرنی اریگلنت از آلبانی رفت که با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد. در این وزن ۲۳ کشتی گیر روی باسکول رفته بودند.