دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو با ۴۷ فقره سرقت در ملارد
دستگیری ۲ سارق محتویات خودرو با ۴۷ فقره سرقت در ملارد

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو سارق محتویات خودرو با ۴۷ فقره سرقت شهرستان ملارد خبر داد. سردار محسن خانچرلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت:در پی شکایت برخی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودرو در شهرستان ملارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک قرار گرفت. […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری دو سارق محتویات خودرو با ۴۷ فقره سرقت شهرستان ملارد خبر داد.

سردار محسن خانچرلی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت:در پی شکایت برخی از شهروندان مبنی بر سرقت محتویات خودرو در شهرستان ملارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مارلیک قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات فنی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و سارقان را که قصد فرار داشتند دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجوئی های به عمل آمده به ۴۷ فقره سرقت اعتراف کرده و مقداری از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه آن ها کشف شد.
 
 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.