دستگیری مادر و دختری با ۱۰ عدد «کوکتل مولوتوف» در شهریار
دستگیری مادر و دختری با ۱۰ عدد «کوکتل مولوتوف» در شهریار
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری مادر و دختری با ۱۰ عدد «کوکتل مولوتوف» در شاهد شهر شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها،سرهنگ حسین معصوم زاده ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری دو خانم که همراه آنها ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف بود خبر داد و اظهار داشت: طبق اخبار واصله مبنی بر اینکه خانمی به همراه دخترش در شهرک شاهد شهریار اقدام به تولید تعدادی کوکتل مولوتف کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی مشخص شد گزارش واصله صحت داشته و این افراد قصد داشتند که در یکی از مناسبت‌ها اقدام به استفاده از آن کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوز برای انجام عملیات، گفت: مأموران با انجام کار اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در عملیاتی این دو نفر را در منزلشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

معصوم زاده با اعلام اینکه در بازرسی از انبار منزل متهمان تعداد ۱۰ عدد کوکتل مولوتوف کشف شده است عنوان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس، به جرم خود اعتراف کردند و در ادامه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.