دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی در شهرک صدف شهریار
دستگیری عاملان درگیری دسته جمعی در شهرک صدف شهریار
شهریاریها - رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک صدف شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شهریاریها ،سرهنگ حسین معصوم زاده با اعلام این خبر افزود: اواخر تیرماه سال جاری تعدادی اوباش با برنامه ریزی قبلی در شهرک صدف شهرستان شهریار در قالب ۲ گروه چهار نفره با در دست داشتن قمه، چاقو، سنگ، تبر با همدیگر درگیر می شوند که این درگیری منجر به جرح تعداد پنج نفر و مصدومیت شدید و به کما رفتن یکی از طرفان درگیری شده که عامل آن از محل متواری می شود.

وی یادآورشد: در این درگیری ۲ نفر از طرفان درگیری عریان شده و با قدرت نمایی، انسداد مسیر، عربده کشی علاوه بر اخلال در نظم عمومی، منجر به ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش عمومی شهروندان محله شده بود که پلیس به جدیت در این عرصه ورود کرد.

معصوم زاده اظهارداشت: با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران، تیم ویژه عملیاتی با مراجعه به محل وقوع درگیری، بازبینی دوربین های مدار بسته، تشکیل شد و با تحقیقات محلی، استماع اظهارات شهود و مطلعان، عاملین درگیری و نزاع دسته جمعی مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، هر هشت نفر با عملیات های مختلف پلیس امنیت عمومی در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر و با قرارهای تامین قضائی مناسب برخورد لازم صورت گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد: اوباش دستگیر شده در بازجویی پلیس اذعان داشتند با شناخت قبلی از همدیگر  هر ۲ گروه در صنف مشاور املاک فعالیت داشتند که اختلاف فعلی آنها بر سر فروش یک دستگاه خودرو سواری مزدا با یکدیگر درگیری شده اند.

معصوم زاده، خاطرنشان کرد: پلیس غرب استان تهران، با افرادی که با درگیری، نزاع دسته جمعی و استفاده از سلاح سرد موجب قبح شکنی شده و امنیت عمومی  جامعه را به مخاطره می اندازند، برابر قانون و مطالبه عموم شهروندان برخورد لازم را انجام می دهد و امنیت مردم، خط قرمز پلیس است.