دستگیری سارق مسلح توسط پلیس غرب استان تهران
دستگیری سارق مسلح توسط پلیس غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ افضل گلزاری اظهار داشت: سارق مسلحی که پس از سرقت 320 میلیون ریال و زخمی کردن یک نفر در مشاوره املاکی در نصیرآباد باغستان متواری شده بود، توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر شد. وی ادامه داد: اواخر خرداد ماه سال جاری، مردی با هجوم به یک بنگاه […]

سارقشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس،‌ افضل گلزاری اظهار داشت: سارق مسلحی که پس از سرقت 320 میلیون ریال و زخمی کردن یک نفر در مشاوره املاکی در نصیرآباد باغستان متواری شده بود، توسط پلیس غرب استان تهران دستگیر شد.

وی ادامه داد: اواخر خرداد ماه سال جاری، مردی با هجوم به یک بنگاه مشاور املاک در نصیرآباد باغستان، 320 میلیون ریال پول در حال معامله چند نفر را سرقت و یک نفر را زخمی کرده و از محل متواری می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با توجه به حساسیت امر، موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفت با آغاز تحقیقات پلیس، فردی به نام علی- ک به عنوان مظنون در چرخه تحقیقات پلیس قرار گرفت.

گلزاری با اشاره به عملیات پلیس در شناسایی و دستگیری سارق مسلح فراری گفت: با تحت تعقیب قرار گرفتن فرد مظنون، وی در یک مغازه کافی‌شاپ در کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه مدعی شد یکی از اقوامش در بنگاه شاکی کار می‌کرده و در پی اختلاف‌هایی مجبور به ترک آنجا می‌شود که بنگاه‌دار با وی تسویه حساب نکرده و حق و حقوقش را نمی‌پردازد و او هم برای وصول این طلب، سلاحی را تهیه کرده و به بنگاه رفته است.

گلزاری تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه سلاح کمری، هشت عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم با ارجاع به مرجع قضایی، برابر احکام صادره روانه زندان شد.