دستگیری سارق محتویات خودرو با 18 فقره سرقت در شهرستان قدس
دستگیری سارق محتویات خودرو با 18 فقره سرقت در شهرستان قدس

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، محمد احمدی از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با 18 فقره سرقت در شهرستان قدس خبر داد. جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی اوج گرفتن سرقت‌های داخل خودرو در روزهای اخیر مأموران کلانتری 11 شهرستان قدس با فعال کردن گشت ویژه و با […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان قدس، محمد احمدی از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو با 18 فقره سرقت در شهرستان قدس خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: در پی اوج گرفتن سرقت‌های داخل خودرو در روزهای اخیر مأموران کلانتری 11 شهرستان قدس با فعال کردن گشت ویژه و با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، سابقه‌داران تازه از بند آزادشده را به‌صورت کاملاً نامحسوس زیر نظر گرفتند که این امر منجر به شناسایی یکی از سارقان معروف و کشف ابعاد تازه‌ای از فعالیت‌های مجرمانه وی شد.

وی در رابطه با نحوه سرقت و دستگیری متهم افزود: مأموران کلانتری یک شهرستان قدس با استفاده از اطلاعات به‌دست‌آمده متهم را زیر نظر گرفته و در یک عملیات غافلگیرانه سارق حرفه‌ای «ع ـ ب» را دستگیر و به‌طور همزمان با کسب دستور قضایی مال‌خر اموال مسروقه را نیز دستگیر کردند که از محل اختفای وی مقادیر زیادی کامپیوتر خودرو و لوازم داخل خودرو کشف شد.

احمدی در پایان متذکر: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد ولی در مواجهه با مدارک به‌ناچار لب به اعتراف گشوده و عنوان کرد که در این چند روزی که از زندان آزاد شده تاکنون بیش از 18 فقره سرقت در شهرستان قدس انجام و تمامی اموال را به «ن ـ م» فروخته‌ است که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.