دستگیری سارق حرفه‌ای در شهریار
دستگیری سارق حرفه‌ای در شهریار

شهریاریها نقل از پایگاه خبری پلیس، فریدون مکرمی‌اصل اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه حین بررسی صحنه سرقت، موفق به شناسایی خودروی متهم شدند و در یک […]

سارقشهریاریها نقل از پایگاه خبری پلیس، فریدون مکرمی‌اصل اظهار کرد: با توجه به افزایش سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: مأموران کلانتری ۱۲ اندیشه حین بررسی صحنه سرقت، موفق به شناسایی خودروی متهم شدند و در یک عملیات ویژه، خودرو را در فاز یک اندیشه با محتویات سه حلقه لاستیک، هفت جفت کفش، چهار تخته چادر مسافرتی و زیرانداز، تعدادی پرده، چادر ماشین و کپسول آتش‌نشانی مسروقه کشف کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران با تحقیقات لازم توانستند، مخفیگاه سارق را شناسایی و متهم را در شهر اندیشه دستگیر کنند.

مکرمی‌اصل افزود: در بازجویی‌های پلیس، سارق به ۵۹ فقره سرقت اعتراف کرد که برابر اطلاع‌رسانی پلیس تاکنون ۹ نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: متهم پس از تشکیل پرونده برابر دستور مقام قضائی به پلیس آگاهی غرب استان تهران تحویل داده شد.