دستگیری سارقان 2.5 میلیارد ریالی شرکت خصوصی در قدس
دستگیری سارقان 2.5 میلیارد ریالی شرکت خصوصی در قدس

شهرستان شهریار : فرمانده انتظامی قدس از دستگیری دو متهم که ماشین آلاتی به ارزش 2.5 میلیارد ریال را از یک شرکت خصوصی به سرقت بردند خبر داد. سرهنگ حجت اله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سرایدار یک شرکت ایتالیایی که در زمینه فروش ماشین های کشاورزی فعالیت می کرد در […]

سارقشهرستان شهریار : فرمانده انتظامی قدس از دستگیری دو متهم که ماشین آلاتی به ارزش 2.5 میلیارد ریال را از یک شرکت خصوصی به سرقت بردند خبر داد.

سرهنگ حجت اله کرمی زند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سرایدار یک شرکت ایتالیایی که در زمینه فروش ماشین های کشاورزی فعالیت می کرد در ایام تعطیلات نوروزی سالجاری از خلوت بودن شرکت سوء استفاده کرده و به همراه همدستش اقدام به سرقت تعدادی از این ماشین آلات کشاورزی به ارزش 2.5 میلیارد ریال کرده بود که با توجه به مبلغ قابل توجه سرقت، رسیدگی به پرونده و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان ماشین آلات را به غرب کشور انتقال داده و به فروش رساندند که به دنبال خرابی یکی از قطعات ماشین آلات شخصی با شرکت تماس گرفته و درخواست تامین قطعه داشت، مدیر عامل شرکت نیز با توجه به عدم فروش و نبود فاکتور ماشین آلات برای آن منطقه به قضیه مشکوک شده و پلیس را در جریان قرار داد.

فرمانده انتظامی قدس گفت: در این راستا تیم عملیاتی با شناسایی فرد تماس گیرنده سرنخ تازه ای از سرقت بدست آوردند و در ادامه تحقیقات دریافتند سارقان ماشین آلات را به یکی از شهرستان های جنوبی کشور منتقل کرده و آنها را به کشاورزان فروخته اند.