دستگیری سارق کیف قاپ با 26 فقره سرقت
دستگیری سارق کیف قاپ با 26 فقره سرقت

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محمدرضا مطیعی “گفت:در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان در شهریار مبنی بر کیف قاپی از آنان ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری شهریار قرار گرفت. سرهنگ “مطیعی” افزود:در این زمینه،گشت های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس در شهر فعال شد تا اینکه یکی از واحد های گشتی متوجه […]

IMAGE11434787253108

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ”محمدرضا مطیعی “گفت:در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان در شهریار مبنی بر کیف قاپی از آنان ،بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری شهریار قرار گرفت.

سرهنگ “مطیعی” افزود:در این زمینه،گشت های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس در شهر فعال شد تا اینکه یکی از واحد های گشتی متوجه رفتارهای مشکوک یک موتورسوار شد که در گوشه ای از میدان در حال انتخاب سوژه های سرقت خود هست،ماموران انتظامی وی را دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.

“مطیعی “گفت:متهم به نام “ع-ع” در تحقیقات صورت گرفته به 26 فقره کیف قاپی از شهروندان در شهرستان شهریار و شهرک های حومه آن اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت:شهروندان باید هنگام عبور از پیاده روها و خیابان ها مراقب افراد ناشناس که به بهانه پرسیدن آدرس یا هر سوال دیگری به آنان نزدیک می شوند بوده و حتی الامکان از تردد در مکان های خلوت همراه با وجوه نقد فراوان یا اموال با ارزش خودداری کنند