«در شهر» و «در استان» به کانال اچ‌دی می‌روند
«در شهر» و «در استان» به کانال اچ‌دی می‌روند

شهریاریها : قائم مقام معاون سیما با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه پنج، درباره‌ی افتتاح رسمی شبکه تهران در کانال اچ‌دی سخنانی را مطرح کرد. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا پورحسین در بخشی از صحبت‌هایش از انتقال برنامه‌هایی چون «در شهر»، «در استان»، «تهرانگرد» و «اخبار […]

۱۴۴۵۴۳۱۹۳۰۹۱۶_۴۵شهریاریها : قائم مقام معاون سیما با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه پنج، درباره‌ی افتتاح رسمی شبکه تهران در کانال اچ‌دی سخنانی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا پورحسین در بخشی از صحبت‌هایش از انتقال برنامه‌هایی چون «در شهر»، «در استان»، «تهرانگرد» و «اخبار ۱۸:۳۰» که به شکل ویژه به استان تهران مربوط می‌شود، به کانال اچ دی خبر داد.

او خاطرنشان کرد: این شبکه با برنامه‌های جدید و خلاقیت‌های تازه به پوشش مسائل تهران به عنوان یک استان بزرگ و پایتخت کشور که از ویژگی‌های خاص خودش برخوردار است می‌پردازد.

پورحسین در پایان سخنانش بار دیگر تاکید کرد که شبکه تهران که قرار است ساعت ۱۹ دوشنبه، پنجم بهمن ماه افتتاح شود به موضوعاتی که تنها به استان تهران اختصاص دارد، به شکل خاص و ویژه می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، مراسم آغاز به کار شبکه استانی تهران که روی امواج شبکه اچ‌دی قرار است برای مخاطبانش قابل دریافت باشد، تا دقایقی دیگر در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با حضور رییس، معاونان، مدیران شبکه‌های صدا و سیما و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهری تهران برگزار خواهد شد.