پ
  • شناسه : 11478
  • 23 اسفند 1395 - 5:29
  • 415 بازدید

در دولت یازدهم شاهد بهبود کیفیت محیط زیست هستیم

در دولت یازدهم شاهد بهبود کیفیت محیط زیست هستیم
در دولت یازدهم شاهد بهبود کیفیت محیط زیست هستیم

شهریاریها : مهدوی مدیرکل دفتر حوزه استاندار تهران اظهار کرد : در دولت یازدهم شاهد بهبود شاخص ها و کیفیت محیط زیست در بسیاری حوزه ها همچون هوا هستیم. به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه بزرگ نقاشی شهر سبز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، مدیرکل […]

شهریاریها : مهدوی مدیرکل دفتر حوزه استاندار تهران اظهار کرد : در دولت یازدهم شاهد بهبود شاخص ها و کیفیت محیط زیست در بسیاری حوزه ها همچون هوا هستیم.

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه بزرگ نقاشی شهر سبز با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، مدیرکل دفتر حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری تهران معرفی و تقدیر شدند.

علیرضا مهدوی شاهرودی مدیرکل دفتر استاندار تهران با اشاره به سابقه ۲۰ سال خدمت خود در کسوت معلمی، گفت: کمک به محیط زیست تنها وظیفه شهروندی ما نیست؛ بلکه مهم تر از آن، وظیفه حفظ محیط زیست، وظیفه دینی و الهی است که حتی در قرآن کریم نیز مورد توجه قرار گرفته است و خداوند انسان را مسئول آباد کردن زمین معرفی می کند. 

مهدوی با بیان اینکه بر اساس اقدام ها و برنامه های محیط زیستی متعدد اجرا شده در دولت یازدهم شاهد بهبود شاخص ها و کیفیت محیط زیست در بسیاری حوزه ها همچون هوا هستیم، اظهار کرد: اگرچه همچنان در حوزه کیفیت هوا تهران تا نقطه ایده آل و مطلوب فاصله داریم اما طی همین مدت سه ساله، شاهد افزایش چشمگیر تعداد روزهای هوای پاک و سالم در تهران بر اثر اقداماتی همچون توزیع بنزین استاندارد، افزایش استاندارد خودرو و جایگزینی خودروهای فرسوده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تلاش ها و اقدام های دولت و بدنه دولتی، شهروندان و آحاد جامعه، نقش اصلی در حفظ و بهبود محیط زیست را برعهده دارند.

مشاور و مدیرکل دفتر استاندار تهران ادامه داد: در میان شهروندان هم کودکان و نوجوانان به دلیل نقش و جایگاه خود در خانه و اجتماع، مهم ترین تاثیر را در حفظ محیط زیست دارند.

ناصر مهردادی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیزبا بیان اینکه دانش آموزان سفیران امروز و فردا محیط زیست ایران هستند، گفت: دانش آموزان امروز با سیر مراحل مختلف دانشجویی، کاری و اجتماعی می توانند به عنوان سفیران، دوستداران و فعالان محیط زیست در زندگی فردی و اجتماعی مانع تخریب و آلودگی محیط زیست شوند.

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.