درگیری مسلحانه با سوداگران شیشه‌ای در ملارد
درگیری مسلحانه با سوداگران شیشه‌ای در ملارد

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر اصلانی از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ملارد و کشف 7 کیلو و 200 گرم شیشه و دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری خبر داد. وی اظهار کرد: با به دست‌آمدن اخبار و اطلاعاتی از توزیع شیشه در منطقه صفادشت ملارد در […]

اصلانیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر اصلانی از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ملارد و کشف 7 کیلو و 200 گرم شیشه و دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری خبر داد.

وی اظهار کرد: با به دست‌آمدن اخبار و اطلاعاتی از توزیع شیشه در منطقه صفادشت ملارد در پوشش گاوداری، پلیس شهرستان ملارد و پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، بررسی خبر و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان را در دستور‌ کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل فعالیت قاچاقچیان در صفادشت و هماهنگی با مقام قضایی، کارگاه محل فعالیت قاچاقچیان تحت محاصره کامل پلیس قرار گرفت و یکی از قاچاقچیان در جریان تعقیب و مراقبت از کارگاه، توسط پلیس غافلگیر و دستگیر شد و در ادامه درگیری سنگینی بین پلیس و قاچاقچیان رخ داد و در این عملیات پلیس با دستگیری دو قاچاقچی شاخص و باسابقه، یک مامور نیروی انتظامی از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

وی اظهار کرد: متهمان کارگاه را برای دپو و توزیع شیشه اجاره کرده بودند و پس از دستگیری قاچاقچیان توسط پلیس و کشف 7 کیلو و 200 گرم شیشه، تعداد دو قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری، هفت تیغه خشاب، 183 تیر جنگی، 40 فشنگ اسلحه شکاری و یک دستگاه دوربین مخصوص اسلحه شکاری از متهمان کشف شد و دو دستگاه خودروی وانت و پراید آنها نیز توقیف شد.

اصلانی با تقدیر از همکاری و تعامل امت شریف و دل‌سوز منطقه با نیروی انتظامی در زمینه شناسایی سوداگران مرگ، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک و موضوعاتی از این دست سریعا با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس بگیرند.