دانلود و آموزش نصب جدیدترین نسخه اپلیکیشن برنامه شاد
دانلود و آموزش نصب جدیدترین نسخه اپلیکیشن برنامه شاد
‏‏شبکه اجتماعی دانش آموز (شاد): برنامه رسمی وزارت آموزش و پرورش بر بستر آنلاین برای آموزش به صورت غیر حضوری (بروزرسانی شاد انجام شد )

شهریاریها ؛ با توجه به وضعیت پیش آمده از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ درباره ویروس کرونا و نیاز به عدم حضور در جامعه و ماندن در خانه، وزارت آموزش و پرورش بر این شد تا سرویس یکپارچه ای تهیه نماید به نام برنامه شاد (آخرین ورژن از مایکت قابل دسترس است) تا معلمین و دانش آموزان در بستری امن امکان فراگیری درس های خود را در منزل بیابند با اخرین نسخه شاد که به تازگی نیز ارائه شده است امکاناتی به ان افزوده گردیده که ان را بهتر از قبل کرده است.

لذا با معرفی سامانه شاد و امکان آموزش و یادگیری درس های مربوط به معلمین و دانش آموزان در این سامانه فراهم گردید و بدین ترتیب معلمین گرامی و دانش آموزان عزیز می‌توانند با آپدیت دانلود و نصب و آپدیت نسخه جدید شاد نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند و سپس آموزش و یاد گیری درس های مربوط به خود را آغاز نمایند.

امروز میتوانید  اپلیکیشین شاد را برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از مایکت بهترین مارکت اندروید از نگاه کاربران دانلود و نصب و دریافت نمایید.

نکته مهم: این صفحه با اخرین تغییرات و اخبار برنامه هماهنگ است، بنابراین برای بروزرسانی شاد و دسترسی داشتن به لینک برنامه شاد حتما این صفحه را به bookmark مرورگر خود اضافه نمایید .

 

برنامه شاد چیست؟

بعد از دوره قرنطینه و وجود بیماری کرونا مدارس به تعطیلی کشیده شد و دانش آموزان بلا تکلیف، در همین راستا و به منظور کمک به دانش اموزان شبکه اجتماعی دانش آموز (شاد) تولید شد، که با دانلود و نصب شبکه شاد دانش آموزان می توانند بدون حضور در کلاس درس از خدمات آموزشی بهره مند شوند.

آموزش شاد با امکان لایو که جدیدا در ان گنجانده شده راهی برای تحصیل دانش آموزان در یک مدرسه مجازی است که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور در دانش آموزان مدارس ، این برنامه توسط سازمان آموزشی ارائه می شود تا دانش آموزان بتوانند دروس خود را از طریق اینترنت فرا بگیرند.

این برنامه با پیگیری مستمر وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ، حمایت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش‌های شبانه روزی فنی آنها اجرایی شده و توانسته نیاز دانش آموزان را به خوبی برطرف کند.
‏ مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس ابتدایی باید برنامه شاد را برای بر روی گوشی اندروید خود نصب کنند. برای پاسخ به سوالات احتمالی مدارس ، معلمان و دانش آموزان، مرکز پاسخگویی ویژه با شماره تماس  ۴۳۰۸۱-۰۲۱ پیش بینی شده و مسئولیت سؤالات احتمالی را از ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر برعهده دارد.

راهنمای استفاده از اپلیکیشن شاد

برای ورود به شبکه آموزشی شاد ، این مراحل را در دستورالعمل دنبال کنید.

‏ ابتدا برای دانلودنسخه جدید شاد از مایکت روی باکس صورتی رنگ ضربه بزنید.

از آنجایی که برنامه شاد با اپلیکیشن هایی همچون بله، سروش، روبیکا، گپ و آی گپ متفاوت است، تصمیم گرفتیم استفاده از آن را به تفکیک نقش کاربران در این برنامه آموزش دهیم تا شما عزیزان دچار مشکل نشوید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای مدیران

ابتدا شما به عنوان مدیر مدرسه باید وارد سامانه سناد شده و اطلاعات معلمان از جمله نام و نام‌خانوادگی، کد‌ملی، تاریخ تولد، جنسیت، نام پدر و غیره را وارد کنید. سپس وارد صفحه مربوط به مدیریت امور کلاس های مربوط به مدرسه می شوید. در این صفحه باید کلاس مربوط به هر معلم و پایه تحصیلی آن را تعیین کنید. اکنون به صفحه جدیدی وارد می شوید که در این صفحه در ستون نام دبیر می‌توانید معلم های مشخص‌شده و در ستون تعیین دبیر، کلاس هایی که هنوز دبیری برایشان تعیین نشده است را مشاهده کنید. اکنون اگر میخواهید معلمی را به لیست اضافه کنید باید وارد گزینه تعیین دبیر را زده و کد ملی معلم وی را وارد کنید. اکنون نام و نام خانوادگی معلم و شماره ی او به شما‌نشان داده می شود.

برای احراز هویت دانش آموزان نیز باید از همین‌ سامانه استفاده کنید. همچنین در این سامانه امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد.

پس از اینکه تمام اقدامات لازم در سامانه سناد را انجام دادید وارد اپلیکیشن شاد‌شده و با انتخاب نقش مدیر، به احراز هویت خود بپردازید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای معلمان

وارد اپلیکیشن شاد شده و نقش معلم را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به احراز هویت خود بپردازید.

نحوه استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان

پس از اطمینان از تایید شما در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه، وارد اپلیکیشن شاد‌شده و طبق آموزشی که جلوتر به آن می پردازیم، اقدام به احراز هویت کنید تا بتوانید از کلاس های درسی اختصاصی خود استفاده کنید.

ورود به برنامه

برای وارد شدن به برنامه و ثبت نام در آن، کافی است پس از نصب آن از مایکت برنامه را اجرا کنید. سپس روی گزینه ورود به برنامه ضربه بزنید.اینک با وارد کردن شماره موبایل تان کدی پنج یا شش رقمی را از طریق پیامک‌ دریافت خواهید کرد، با وارد کردن کد در کادر مربوطه به صفحه ی مربوط به نام کاربری وارد می شوید، اکنون با انتخاب یک نام، ثبت نام شما به پایان می رسد.

چگونه در شاد احراز هویت کنیم؟

همانطور که گفته شد قبل از هر کار از مدیر  مدرسه ی خود بخواهید اطلاعات شما را در سامانه سناد ثبت کند. سپس برای احراز هویت وارد اپلیکیشن شاد شده و روی گزینه ورود مدیر/ معلم/ دانش آموز ضربه بزنید. نقش خود را روی یکی از نقش های مدیر/ معلم/ دانش آموز تنظیم کنید.

اکنون باید اطلاعات مربوط به نقش خود را وارد کنید، برای مثال اگر انتخاب شما دانش آموز است پس از انتخاب نقش دانش آموز گزینه افزودن دانش آموز را بزنید. اینک انجام احراز هویت را زده، شماره خود را وارد کنید. سپس به ترتیب کد ملی، سریال شناسنامه به صورت جدا و متصل،  سال تولد، ماه تولد و روز تولد، کد امنیتی را وارد کنید. با انتخاب گزینه ورود به گروه کلاس من، به گروه ها و کانال های اختصاصی مربوط به خود (نه کلاس های مربوط به مابقی دانش آموزان) دسترسی پیدا می کنید. در صورت انجام ندادن احراز هویت، این گروه ها و کانال ها برای شما نشان داده نخواهند شد و شما نمی توانید از کلاس های درسی خود استفاده کنید.

آموزش ساخت کانال در شاد

برای ساختن کانال و گروه در اپلیکیشن شاد محدودیت وجود دارد. ابتدا مدیر مدرسه باید احراز هویت کرده و گروه و کانال بسازد تا معلمان و دانش آموزان پس از احراز هویت قادر به مشاهده  آن ها باشند. برای ساختن کانال ها و گروه ها اقدام خاصی لازم نیست زیرا زمانی که مدیر مدرسه احراز هویت خود را انجام دهد به صورت خودکار این گروه ها و کانال ها ساخته شده و در دسترس او قرار می گیرند تا بتواند دانش آموزان و معلم را وارد کند. بنابراین گروه ها و کانال ها بر خلاف اپلیکیشن های سروش، تلگرام و غیره به صورت خودکار ساخته میشوند نه به صورت دستی.

اما در اپلیکیشن شاد، گزینه ای با عنوان کانال جدید وجود دارد که شاید شما‌عزیزان را به اشتباه بیندازد. شاید در نگاه اول تصور کنید با استفاده از این گزینه موفق به ساخت کانال جدید می‌شوید، اما باید بگویم این گزینه فعلا هیچ کاربردی ندارد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.

باکس صورتی را لمس و برنامه شاد درسی را دانلود و نصب نمایید.

چرا پیام رسان شاد برای همه دانش اموزان ضرروری است و چرا باید shad medu ir را دریافت و نصب کنند؟

در گفتگویی که با یکی از معلمان داشتیم ایشان گفتند که تمام محصلین باید این برنامه را نصب کنند چرا که تحصیل و کسب علم را نمیتوان تعطیل کرد و حتما در سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ به فکر نصب این برنامه باشید. طبق اخباری که از ورازت اموزش و پرورش به گوش میرسد سال جدید نیز کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

ما درباره این اپلیکیشن آموزشی چه فکر میکنیم؟

ما در مایکت تجربه بیش از ده سال فعالیت در زمینه ارائه اپلیکیشن های کاربردی و نقد و بررسی تخصصی هر کدام از آنهارا داریم و امروز به بیش از ۱۶ میلیون کاربر ایرانی و خارجی با ارائه خدمات دانلود app و بازی در حال انجام وظیفه هستیم. در طول این سال های متمادی بیش از صد ها برنامه اندرویدی مختص آموزش دانش اموزان و کمک کننده به والدین آنها و معملین روی برنامه و سایت myket قرار گرفته است که از جمله انها میتوان به  قبولی، برنامه همکلاسی درس خواندن و به خصوص برنامه کنکور دهمی و یازدهمی های آلا اشاره کرد.

به دلیل اهمیت اپلیکیشن Shaad یا The Social Network of Students و درخواست زیادی که از سمت کاربران داشتیم و به عنوان مرجع اندروید و با توجه به احساس وظیفه ای که میکنیم تصمیم گرفتیم که که نگاهی عمیق به shaad داشته باشیم و نتایج این بررسی را با شما.

لازم به ذکر است که ساعت ها زمان صرف بررسی دقیق برنامه شد و از جهات گوناگون مورد بررسی قرار گرفت، از جمله:

۱) رابط کاربری

۲) اسانی استفاده

۳) نحوه برگزاری کلاس ها در برنامه

۴) کیفیت تصویر در برنامه با اینترنتی که عموم دانش اموزان در ایران به ان دسترسی دارند.

۵) کیفیت محتوای اموزشی در قیاس با زمانی که دانش اموزان بر سر کلاس درس حضور یابند

مزایای اپلیکیشن Shaad، ما چه چیزی را در مورد این برنامه دوست داریم؟

برنامه شاد در کنار معایب خود دارای محاسن زیادی هم می باشد. از جمله این محاسن می توان به:

۱) استفاده از زبان‌ مطلقا فارسی

۲) امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران

۳) ساختاری شبیه به مابقی پیام رسان ها

۴) امکان شخصی سازی صفحه

۵) امکان تغییر در تنظیمات ظاهری برنامه

۶) وجود استیکر‌های‌ متنوع

۷) امکان ذخیره فایل ها‌ در پیام های ذخیره شده

۸) وجود حجم کم

۹) دانلود برنامه به صورت کاملا‌ رایگان

۱۰) جلوگیری از تقلب دانش آموزان

۱۱) ساخت ایران بودن

۱۲) امکان دسترسی تمام معلمین و مدیران و دانش آموزان

۱۳) امکان استفاده روی همه ی سیستم عامل های اندروید، ویندوز، ios

 

معایب برنامه شاد و مشکلات ان از نگاه مایکت

خب همانطور که گفته شد زمان زیادی‌از ساخته شدن این برنامه نمی‌گذرد پس میتوان گفت نواقصی داشته و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. از جمله این نقصان ها می توان  به سرعت کم اینترنت در پیام رسان، فاقد امکان تماس تصویری و صوتی بودن، فاقد امکان ارسال پیام بین دانش آموزان، وجود نقص در احراز هویت، مصرف حجم بالای اینترنت، کیفیت کم برخی فایل ها اشاره کرد.

در این نوشته سعی کردیم این برنامه را کاملا مورد بررسی قرار داده و تمام مزایا و‌معایب برنامه شاد (shad app) را در نظر گرفته و با شما در میان بگذاریم. امیدواریم هر روز از معایب این اپلیکیشن کم شده و به مزایای آن اضافه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر درباره این نوشته سوالی داشتید، می توانید پاسخ خود را از ما جویا شوید، ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم. با تشکر.

وارد شدن به نسخه وب برنامه شاد

راهنمای ورود به سیستم برنامه شاد که به هر دلیلی به نسخه برنامه که آندروید میباشد دسترسی ندارند می توانند از برنامه شاد در وب خود استفاده کنند. در همین راستا ، ابتدا باید وب سایت “shadweb.iranlms.ir” را وارد کنید که لینک زیر نشان داده شده است. توجه داشته باشید که اخیراً احراز هویت از نسخه وب شاد برنامه حذف شده است و دانش آموزان ابتدا باید مراحل احراز هویت خود را از طریق نصب برنامه از مایکت انجام داده و سپس از نسخه وب استفاده کنند.

ابتدا با استفاده از پیوند بالا وارد سیستم شوید و سپس باید شماره موبایل خود را ثبت کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

کد فعال سازی ارسال شده به شماره وارد شده را وارد کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید

عبارت ““ورود دانش آموز”” را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

قبل از شروع سیستم شاد ، دوره هایی برای دانش اموزان توسط رسانه های ملی آموزش داده می شد و همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که وقتی ساعت و زمان کلاسهای دانشجویی در تلویزیون با ساعتهای کلاس آنها تعامل دارد ، می توانید محتوای آموزشی را در سیستم برنامه ذخیره کنید و نگران از دست دادن مباحث دوره در آن زمان نباشید. هنگامی که برای پیوستن به سیستم خوش شانش بوده و وارد شاد شوید، روی پیوند کلیک کنید و نحوه رفع آن را مشاهده کنید.

ساعات برگزاری کلاس‌های دانش‌آموزان در شبکه شاد

حسن الحسینی ، رئیس پروژه “شبکه مبارک” و مشاور وزیر آموزش و پرورش ، در مورد اینکه چگونه آموزش در اینترنت ، با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در طول روز و احتمال خرابی اینترنت در طول آموزش ، یکی از جدی ترین مشکلات برای مشکلات فعلی است ، اظهار داشت: برنامه هایی در شبکه شاد و آموزش مجازی موضوع زیرساخت های مرتبط با آن است.

“وقتی از زیرساخت صحبت می کنیم ، با دو مشکل دسترسی به اینترنت و ترافیک اینترنت روبرو هستیم. بر این اساس ، طبق برنامه ، کلاس ها در یک شبکه شاد برگزار می شود.

مجری طرح Shaad Network در تشریح زمان کلاس ها و میزان ترافیک دروس در زمان برگزاری مدارس به صورت انلاین گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس ها بین ۸:۳۰ صبح تا ۱ ۳:۱۵ PM ، ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۴۵ PM ، ۱۳:۰۰ خواهد بود. ۰۰-۱۵: ۱۵ و ۱۵: ۳۰-۱۷: ۴۵٫

“با این زمان بندی سعی کردیم کوچکترین مشکلی در بارگذاری و فعالیت شبکه داشته باشیم و همچنین ترافیک موجود در آن شبکه را کنترل کنیم.

وی با اشاره به اینکه استفاده از فواصل زمانی به نفع استانها و مدارس است ، گفت: اینگونه است که هر سطح و پایگاه آموزشی یکی از این فواصل زمانی را برای تشکیل کلاس می بینند.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این طرح برای کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی است ، گفت: با توجه به اینکه کلیه فعالیت های آموزشی در کشور از طریق شبکه خوشحال خواهد شد ، کلیه مدارس موظفند این شبکه و برنامه های مرتبط با آن را در این برنامه وارد کنند. سانتا آکادمیک سال استفاده ۱۴۰۰-۲۰۱۰٫ ”

نسخه جدید برنامه shaad ، که پیش بینی می شود قبل از آغاز سال تحصیلی جدید یعنی مهر ماه ۱۴۰۰ منتشر شود ، دارای چندین ویژگی مانند آزمونگر ، مشارکت و ارتباطات ویدئویی زنده خواهد بود.

سوالی که برای بسیاری از دانش آموزان و معلمان برجسته ایجاد می شود این است که چگونه و از کجا می توان نسخه جدید شاد را تهیه کرد؟ به همین منظور و برای سهولت بیشتر دانش آموزان و معلمان در ادامه این مقاله یعنی سایت مایکت امده است.

نسخه جدیدی آخرین ورژن shaad را دریافت کنید در ورژن ، تمام دروس دانش آموزان به طور جداگانه آموزش داده می شوند و ویژگی های جدید به برنامه اضافه می شوند. ساعات آموزش از راه دور در برنامه ۳۵ دقیقه برای مدیریت بار ترافیک اینترنت خواهد بود.

نسخه جدید برنامه Shad که از ویژگی های بیشتری برای کمک به دانش اموزان اساتید انها برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ است ، قرار است در روز ۵ شنبه ، ۴ سپتامبر منتشر شود..

برای بارگیری نسخه ۲٫۶٫۲ برنامه روی باکس صورتی رنگ ضربه بزنید

ویژگی های نسخه جدید shaad app

نسخه جدید از ویژگی های جدیدی برخوردار است که برای سال تحصیلی جدید در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت. در نسخه نهایی  ، دانش آموزان و معلمان در نسخه نهایی برنامه فعالیت های دیگری غیر از فعالیت هایی دارند که شامل:

برنامه ساز

شرکت در برنامه شاد

مشق شب دانش آموز در برنامه شاد

ارتباط زنده و ویدئویی بین معلم و دانش آموز

به معلمان اتاقهای ویژه ای برای تدریس اختصاص دهید

کانالهای محتوای آموزشی

نحوه نصب و احراز هویت نسخه جدید برنامه

در نسخه جدید shaad فرقی با نسخه های قبلی ندارد و روندی کاملاً مشابه دارد. شروع برنامه شاد این بود که معلمان و دانش آموزان عزیز ابتدا باید برنامه شاد را با نسخه جدید بارگیری کرده و روی تلفن هوشمند خود نصب کنند. کاربرانی که از تلفن های آیفون یا رایانه های شخصی استفاده می کنند می توانند از نسخه وب برنامه نیز استفاده کنند.

پس از نصب برنامه شاد ، دانش آموزان و معلمان باید در نرم افزار یا یک سیستم شاد مانند نسخه های قبلی برنامه شاد احراز هویت شوند که بالاتر توضیح دادیم.

برای دریافت آخرین اخبار ، نسخه جدید برنامه شاد ، همیشه از این صفحه بازدید کنید.

در برنامه شاد می خواهم به یک نفر پیام بدم ولی برنامه اخطار می‌دهد که امکان فرستادن پیام برای شما وجود ندارد. چرا؟

 

این یک نقص فنی در برنامه است و احتمالا به زودی برطرف می گردد به دلیل ترافیک سنگین روی برنامه و محدود بودن زیرساخت ها چنین مشکلاتی عادی است و به زودی برطرف می‌شود.

بعد از نصب شاد خطای ۴۱۷، ۴۰۱ و ۴۲۰ گرفتم؛ چه باید کنم؟

اگر بعد از ثبت نام با خطای ۴۰۱ و ۴۰۲ روبرو شدید ، باید به مرحله ای که قبل از ثبت نام در آن ثبت نام کرده اید ، برگردید و در صورت رسیدن به دکمه ورود به کلاس و خطای ۴۰۱ یا ۴۰۲ ، شما باید به قسمت دانش آموزان لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید، همچنین اگر از فیلتر شکن استفاده میکنید حتما آن را غیر فعال کنید.

آیا برنامه شاد آموزش و پرورش روی کامپیوتر ویندوز نصب می‌شود؟

زمان دقیقی برای تهیه این برنامه برای ویندوز وجود ندارد.

برنامه شاد را نصب کردم ولی پیام متاسفانه بنظر می‌رسد چنین گفتگویی وجود ندارد نمایش داده می‌شود. چرا؟

نقص فنی و محدودیت زیر ساخت ها همچنین ترافیک سنگین برنامه البته ممکن است عیب از گوشی شما نیز باشد.

چگونه می‌توان شماره تلفن مربوط به یک حساب کاربری را بعد از نصب شاد تغییر داد؟

طبق راهنمای برنامه عمل کنید.

چرا باید همه دانش اموزان shad medu ir دریافت و نصب کنند؟

همانطور که میدانید کرونا باعث شده مدارس به تعطیلی کشانده شود و دانش اموزان ابتدایی، راهنمای، دبیرستان و معلمان گرامی آنها دیگر نتوانند سر کلاس سر حضور یابند به همین دلیل باید وارد این صفحه شوید، روی لینک برنامه شاد ضربه زده، ان را دانلود کنید و برای سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ آماده شوید.

برای دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم چه کار کنیم؟

از انجا که دانلود به صورت مستقیم برای کاربران از اهمیت بالایی برخودار است ما در این صفحه برنامه شاد را با لینک مستقیم قرار داده ایم فقط کافی است لینک را لمس کرده وارد صفحه شده و باکس صورتی رنگ را لمس کنید! به همین سادگی.

زمان برگزاری کلاس ها در شبکه شاد چگونه است؟

هشت تا ده نیم صبح – ۱۰ نیم صبح تا ۱۲:۴۵ – ۱ ظهر تا ۳:۱۵ – ۳:۳۰ تا ۱۷:۴۵ دقیقه ساعت تشکیل کلاس های شاد است.

آیا اینترنت برنامه شاد رایگان است؟

بله اینترنت نرم افزار و شبکه Shaad کاملا رایگان است و طبق اطلاعاتی که ما در دست داریم هزینه ای در بر ندارد بنابراین اینترنتی مصرفی نمیکند.

آیا این برنامه ویروسی است؟

خیر طبق تست هایی که ما انجام داده ایم هیچ گونه ویروس و جاسوس افزاری در این  اپلیکیش وجود ندارد و هدف ان فقط اسان تر کردن روند تحصیل دانش اموزان است.

version نسخه جدید برنامه شاد منتشر شده است؟

آخرین نسخه از برنامه قبل از شروع سال تحصیلی منتشر خواهد شد ، این لینک همیشه در مایکت موجود است.

چگونه می توانم نسخه جدید Shad App را بارگیری کنم؟

برای دریافت نسخه جدید برنامه همیشه به استور اندرویدی خودتان، مایکت مراجعه کنید.

آیا لازم است نسخه جدیدی از برنامه را برای سال تحصیلی جدید دریافت کنید؟

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، آخرین نسخه جدید برنامه دارای ویژگی های جدیدی است که دانش آموزان و معلمان برای حفظ این امکانات است و باید حتما نصب کنید.

چگونه در شاد چند اکانت داشته باشیم؟

با استفاده از برنامه کلون کردن clone app میتوانید چندین حساب در شبکه شاد داشته باشید.

والدین چگونه میتوانند روی فرزند خود نظارت کنند؟

والدینی که دغدغه دارند فرزند دوست داشتنی انها محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی و به واسطه دسترسی به اینترنت و شبکه دانش اموزشی شاد مشاهده نکند میتوانند از برنامه google family link استفاده کنند، برنامه را از مایکت روی گوشی فرزند خود نصب و او را نظارت کنید.

 برای دانلود نسخه ۲٫۶٫۳ برنامه شاد (برنامه شاد ۲) با لینک مستقیم کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه ۲٫۶٫۲ برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

برای دانلود نسخه ۲٫۴٫۰ برنامه شاد با لینک مستقیم  کلیک کنید 

برای دانلود رنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

برای ورود به نسخه وب برنامه شاد کلیک کنید .

دانلود دفترچه راهنمای استفاده از نسخه جدید اپلیکیشن شاد

راهنمای ثبت نام و ورود به گروه های کلاسی در اپلیکیشن شاد نسخه ۲٫۶٫۳

  • پس از وارد شدن به اپلیکیشن شاد، در صفحه اول دکمه “ورود به برنامه” را بفشارید.

مرحله اول نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • در صفحه پیش رو، شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و بر روی کلید “ورود” کلیک کنید.

مرحله دوم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • پس از ثبت کد فعال سازی که به شماره شما ارسال شد، دکمه “ورود” را فشار دهید تا به صفحه زیر هدایت شوید. در این بخش می بایست نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.

مرحله سوم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • پس از ورود به برنامه، در صورتی که با صفحه احراز هویت در سامانه شاد مواجه شوید، می بایست روی گزینه “احراز هویت” کلیک کنید و در غیر این صورت، در بخش سرویس ها، گزینه “ورود به مدرسه من” را انتخاب نمایید.

مرحله چهارم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • پس از انتخاب و ورود به بخش سرویس ها بایستی گزینه “ورود به مدرسه من” را برگزینید.

مرحله پنجم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • در مرحله بعد بر روی آیکون “افزودن کاربر” کلیک کنید.

مرحله ششم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • سپس می بایست به انتخاب نقش خود از میان سه گزینه “مدیر” ، “معلم” و “دانش آموز”بپردازید.

مرحله هفتم نصب نسخه جدید نرم افزار شادش خود را مشخص نمایید.

  • پس از این مرحله، در صفحه ای که برای ورود مدیران و معلمان به برنامه شاد نشان داده می شود، مسئولان آموزشی باید کد ملی خود را وارد کنند تا اطلاعات مربوط به آن ها نمایان گردد همچنین برای دانش آموزان عزیز نیز، به همین صورت امکان ورود به حساب کاربری فراهم می گردد.

مرحله هشتم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

به منظور انجام مراحل احراز هویت خود می بایست کد ملی خود را در بخش مربوطه وارد نموده و کلید “تایید” را بفشارید.

  • سال تولد خود را ثبت کرده و روی گزینه “تایید” کلیک نمایید.

مرحله نهم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • ماه تولد خود را وارد نمایید و مجددا روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

مرحله دهم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • به عنوان آخرین مرحله از احراز هویت خود، روز تولد خود را وارد نموده و سپس کلید “تایید” را بفشارید.

مرحله یازدهم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

  • چنانچه ثبت نام شما در اپلیکیشن شاد با موفقیت انجام شود، اپلیکیشن پیغام “احراز هویت با موفقیت انجام شد” روبه رو می شوید که با کلیک روی عبارت“باشه”، لیست کلاس ها برایتان نمایش داده می شود.

مرحله دوازدهم نصب نسخه جدید نرم افزار شاد

در صورتی که پس از انجام تمامی موارد فوق، با پیغام “اطلاعات وارد شده معتبر نیست” مواجه شدید، لازم است از مدیر خود بخواهید که اطلاعات ثبت شده شما در سامانه سناد را مجددا بررسی نماید.

چنانچه قبلا مراحل مربوط به احراز هویت خود را انجام داده باشید، با پیام “احراز هویت شما قبلا انجام شده است” مواجه خواهید شد که کافی است روی گزینه “باشه” کلیک کرده و از امکانات برنامه شاد بهره مند شوید.

پس از تکمیل فرآیند احراز هویت، دانش آموزان به طور رسمی در سامانه شاد شناخته می شوند و گروه های درسی برای آن ها قابل مشاهده می باشند.