دانلود ویز آپدیت جدید – Waze 4.63.0.2
دانلود ویز آپدیت جدید – Waze 4.63.0.2
ویز – waze برنامه ای نام آشنا در زمینه شناسایی ترافیک و مسیریابی حرفه ای برای اندروید است که توسط تیم برنامه نویسی waze طراحی و به صورت رایگان عرضه شده است

ویز – waze که تا کنون بیش از صد میلیون بار از گوگل پلی استور دانلود شده و طرفداران زیادی برای خود کسب کرده است و توانسته است امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به خود اختصاص دهد که نشانه ی محبوبیت این اپلیکشن ویز اندروید می باشد که شما می توانید در این برنامه بهترین مسیر را هر روز با کمک رانندگان دیگر دریافت کنید و از رخداد ها و اتفاقات مسیر هایی که در پیش دارید باخبر شوید و با مشخص کردن مسیر مبدا و مقصد می توانید سریع ترین مسیر منتهی به مقصد خود را پیدا کنید و از دیگر ویژگی های آن می توان به تخمین زمان فاصله مشخص شده اشاره کرد که شما با دانلود ویز مشخص کردن مسیر خود می توانید زمان تقریبی سفر به آن منطقه را به دست آورید یکی دیگر از ویژگی های جالب این برنامه نمایش جایگاه های سوخت می باشد که شما می توانید در هر مکانی که هستید نزدیک ترین جایگاه سوخت اطراف را پیدا کنید. هم اکنون آپدیت جدید ویز را از ایران اپ دانلود کنید.

ویژگی های برنامه Waze اندروید

  • هشدار دادن هنگام رفتن به مسیر های اشتباه.
  • اعلام نقشه به صورت صوتی در هنگام رانندگی.
  • اعلام مکان پلیس های راه و حوادث جاده ای و…
  • مسیریابی زنده و انتخاب مبدا و مقصد و محسابه فاصله.
  • تخمین میزان زمان لازم برای طی کردن مسیر های مشخص شده.
  • امکان نمایش نزدیک ترین جایگاه های سوخت در اطراف.

آیا برنامه ویز به اینترنت نیاز دارد؟

ویز برای مواقعی که اینترنت ندارید یا شبکه داده تلفن همراهتان ضعیف است، امکانی را اندیشیده که با استفاده از آن می توانید نقشه ها و مسیر ها را ذخیره کنید. به این ترتیب شما می توانید در مواقعی که دسترسی به اینترنت پر سرعت دارید، نقشه مکان ها و جاده های مختلف را دریافت و دانلود کرده و سپس هنگامی که خواستید به این مناطق سفر کنید، بدون نیاز به دسترسی به اینترنت، از نقشه آن مکان ها استفاده کنید.

چگونه از ویز آفلاین یا بدون اینترنت استفاده کنیم؟

اپلیکیشن ویز را اجرا کرده و سپس از طریق منوی کشویی به بخش تنظیمات یا Settings برنامه مراجعه کنید. صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به “Display & map” رسیده و آن را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، گزینه “Data transfer” را انتخاب کنید. در آخرین مرحله، گزینه “Download traffic info” را فعال کنید.

دانلود نسخه جدید Waze با لینک مستقیم – حجم ۸۵ مگابایت

  • منبع خبر : ایران آپ