دانشگاه پیام نور بهارستان مدرس حق التدریس می پذیرد
دانشگاه پیام نور بهارستان مدرس حق التدریس می پذیرد

گروه دانشگاه و حوزه  شهریاریها : دانشگاه پیام نور بهارستان از میان دارندگان مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در بعضی از رشته ها مدرس حق التدریس می پذیرد.  رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دانشگاه مدرسین حق التدریس خود را از میان برادران و خواهران […]

IMG11474952گروه دانشگاه و حوزه  شهریاریها : دانشگاه پیام نور بهارستان از میان دارندگان مدرک تحصیلی دکترای تخصصی، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد در بعضی از رشته ها مدرس حق التدریس می پذیرد.
 رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این دانشگاه مدرسین حق التدریس خود را از میان برادران و خواهران بومی این شهرستان تامین می کند.

امن اله طایران افزود: رشته های حسابداری، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی ، روانشناسی عمومی، علوم تربیتی در سه گرایش مدیریت برنامه ریزی آموزشی، مشاوره و راهنمایی، پیش دبستانی و دبستانی، علوم اجتماعی و حقوق از رشته هایی هستند که در آنها پذیرش خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: همچنین در رشته های زبان و ادبیات فارسی، شیمی محض و کاربردی، الهیات در سه گرایش ( فقه و مبانی حقوق، تاریخ و علوم قرآن و حدیث) مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها و تربیت بدنی و علوم ورزشی نیز امکان جذب مدرس حق التدریس وجود دارد.

طایران عنوان کرد: متقاضیان جهت تحویل مدارک و انجام مراحل گزینش و مصاحبه به واحد برنامه ریزی دانشگاه واقع در نسیم شهر، میدان هفت تیر، انتهای بلوار بوستان مراجعه کنند.

اختصاص هفت هزار مترمربع زمین برای دانشگاه پیام نور بهارستان در نسیم شهر

رئیس دانشگاه پیام نور واحد بهارستان از اختصاص هفت هزار مترمربع زمین به این دانشگاه در نسیم شهر خبر داد.

وی اعلام کرد: با مساعدت مسئولان، هفت هزار متر مربع از بافت آموزشی نسیم شهر برای احداث دانشگاه پیام نور بهارستان اختصاص یافت.

این مسئول افزود: هم اکنون مقدمات برگزاری مناقصه برای ساخت ساختمان دانشگاه در حال انجام و اخذ پروانه است.

طایران با بیان اینکه ساختمان دانشگاه در فضایی بالغ بر شش هزار مترمربع و در شش طبقه احداث می شود، گفت: در کنار توسعه فیزیکی دانشگاه پیام نور بهارستان، برنامه هایی برای توسعه علمی و فرهنگی نیز در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به جذب هئیت علمی با رتبه استادیار و راه اندازی چند رشته کارشناسی ارشد اشاره کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور بهارستان اضافه کرد: با توسعه کمی و کیفی این دانشگاه، امکان بیشتری برای جذب دانشجویان مستعد و جوانان مشتاق بومی فراهم می شود.

دانشگاه پیام نور شهرستان بهارستان از سال 86 در نسیم شهر احداث شد و هم اکنون حدود چهار هزار دانشجو در این واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.