دادستان کرج تشریح کرد: واریز اشتباه چهار میلیارد تومان پول به حساب یک پیمانکار
دادستان کرج تشریح کرد: واریز اشتباه چهار میلیارد تومان پول به حساب یک پیمانکار

شهریاریها : دادستان عمومی و انقلاب کرج ماجرای چهار میلیارد تومان مبلغ واریزی اشتباه یک بانک به حساب یک پیمانکار شهرداری و پیگیری ها برای بازگشت این پول را تشریح کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته مبلغ […]

شهریاریها : دادستان عمومی و انقلاب کرج ماجرای چهار میلیارد تومان مبلغ واریزی اشتباه یک بانک به حساب یک پیمانکار شهرداری و پیگیری ها برای بازگشت این پول را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: در تاریخ ۲۵ اسفندماه سال گذشته مبلغ ۴ میلیارد تومان از باب مطالبات یکی از پیمانکاران شهرداری کرج به اشتباه به حساب یک پیمانکار دیگر واریز شده است.

حاجی رضا شاکرمی گفت: این پیمانکار جزو پیمانکاران جزء بوده و پس از اطلاع از واریز چنین مبلغی به قید فوریت پول را از حساب خود خارج  و حسابش را خالی کرده است.

وی افزود: پس از اعلام موضوع از سوی بانک شهر، طرح شکایت و کشف موضوع، از طریق ترفندهای مختلف فردی که پول به اشتباه به حسابش واریز شده بود شناسایی و به همراه سه نفر دیگر دستگیر شده اما از استرداد پول ها خودداری کرده و روانه زندان شده است.

به گفته دادستان کرج طبق اطلاعات بدست آمده، این فرد قبل از دستگیری همسر و مادر خود را به کانادا فرستاده و خود نیز قصد خروج از کشور را داشته است.

دادستان کرج تاکید کرد: تلاش برای اخذ وجوه واریزی ادامه دارد.