خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال امکان پذیر می شود
خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال امکان پذیر می شود

شهریاریها : سرپرست دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: با تصمیم دولت خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال امکان‌پذیر خواهد شد. به گزارش ایلنا، نوروز حاجی بابایی درباره علت متوقف بودن پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: طبق تبصره ماده 100 قانون برنامه پنجم توسعه می بایست تمام درآمد و سودهای حاصل […]

0A0860002شهریاریها : سرپرست دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی گفت: با تصمیم دولت خرید و فروش سهام عدالت تا پایان سال امکان‌پذیر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نوروز حاجی بابایی درباره علت متوقف بودن پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: طبق تبصره ماده 100 قانون برنامه پنجم توسعه می بایست تمام درآمد و سودهای حاصل از شرکتهای سرمایه پذیر به خزانه واریز شود تا زمانی که اصل مبلغ سهام مستهلک و سهام آزاد و وارد بازار شود.

وی در این راستا خاطر نشان کرد: طی سالهای 1385 تا 1391 مبالغی را به حساب خزانه واریز کردیم که 50 درصد تخفیف دولت به 2 دهک اول را نیز شامل می شود، لذا قصد داریم این مبلغ را آزاد کنیم.

سرپرست دفتر سهام عدالت سازمان خصوصی سازی افزود: تا پایان سال یا اوایل سال 92 این محقق و خرید و فروش سهام امکان‌پذیر می شود.