خروج مرغ از استان تهران ممنوع نیست
خروج مرغ از استان تهران ممنوع نیست

به گزارش شهریاریها ،حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبری مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ از تهران اظهار داشت: هیچ تصمیمی مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ از استان تهران در ستاد تنظیم بازار این استان اتخاذ نشده است و ما معتقدیم، این گونه دخالت‌ها در بازار سبب آشفتگی بازار می‌شود. وی با […]

به گزارش شهریاریها ،حشمت الله عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به خبری مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ از تهران اظهار داشت: هیچ تصمیمی مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ از استان تهران در ستاد تنظیم بازار این استان اتخاذ نشده است و ما معتقدیم، این گونه دخالت‌ها در بازار سبب آشفتگی بازار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اختلال در تأمین کالاهای مورد اساسی مردم را نمی‌پسندیم، گفت: تهران تنها هشت درصد مرغ مورد نیاز خود را تولید می‌کند و ۹۲ درصد مایحتاج این استان از دیگر استان‌های کشور خریداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه از روز گذشته توزیع مرغ در میدان «بهمن» تهران آغاز شده است، ابراز امیدواری کرد، با این توزیع قیمت‌ها در بازار تعدیل شود و گفت: تعدیل قیمت‌مرغ در بازار تهران سبب تعدیل قیمت این کالا در سراسر کشور می‌شود.