خداحافظی رسمی کمیل قاسمی از دنیای قهرمانی
خداحافظی رسمی کمیل قاسمی از دنیای قهرمانی

شهریاریها : کمیل قاسمی که از صبح امروز به عنوان مدعی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای کسب دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی به میدان رفته بود، پس از شکست برابر یدالله محبی دست به واکنشی زد که نشان می داد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. کمیل ظهر امروز با نتیجه […]

شهریاریها : کمیل قاسمی که از صبح امروز به عنوان مدعی وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای کسب دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی به میدان رفته بود، پس از شکست برابر یدالله محبی دست به واکنشی زد که نشان می داد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است. کمیل ظهر امروز با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب یدالله محبی شد و با بوسیدن چهار گوشه تشک کشتی و به نشانه خداحافظی از دنیای قهرمان از میدان خارج شد.

هرچند قاسمی ابتدا خداحافظی اش را تکذیب کرد اما وی مجدداً بعد از شکست مقابل پرویز هادی، چهار گوشه تشک را بوسید و روی دوش حریفش قرار گرفت تا رسماً از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کند.

رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان صبح امروز جمعه در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد که طی آن مدعیان ۵ وزن به مصاف هم رفتند.