خانه کشتی شهید صدرزاده موجب حفظ آبروی ورزش کشور است
خانه کشتی شهید صدرزاده موجب حفظ آبروی ورزش کشور است
تهران- دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده گفت: در ابتدا میلاد امام حسن مجتبی را خدمت حاضرین تبریک می گویم.

به گزارش شهریاریها ، وی ادامه داد: در این مکان مقدس گرد آمدهیم تا نتیجه زحمات شبانه روزی چندین ماهه مجموعه ی مدیریتی کشتی کشور را ببینیم.

سلطانی فر تصریح کرد: چندین بار در زمان اجرای عملیات عمرانی این طرح بازدید هایی را بعمل آوردم و معتقدم با تلاش های مجاهدانه ای که انجام شد این مکان بسیار زیبا که موجب حفظ آبروی ورزش کشور است برای کشتی فراهم شد.

وی افزود: امیدوارم با این امکانات فراهم شده کشتی ایران مانند گذشته تاریخ سازی کند و بار سنگین ورزش کشور که همان مدال آوری در آوردگاه های مهم بین الملی است را به دوش بکشد.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: امیدوارم که انگیزه ها و تلاش های کشتی گیران ما سه ماه دیگر در آوردگاه مهم المپیک توکیو به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه کشتی ریشه در هویت ملی، مذهبی و تاریخی ایران دارد گفت: در میان ورزشکاران قدیم عبداله موحد با 6 مدال طلای المپیک و جهان و در میان ورزشکاران جدید حمید سوریان با 7 مدال طلای المپیک و جهان از پرافتخارترین ورزشکاران ایران و جهان محسوب می شوند البته هادی ساعی نیز بهترین ورزشکار المپیکی ما است.

سلطانی فر گفت: کشتی ظرفیت آن را دارد و تاریخ نشان داده که می تواند افتخارآفرین باشد و مردم عزیز ایران نیز انتظار بهترین نتایج را از این رشته دارند.

وی تصریح کرد: در بودجه سال جدید که مورد تصویب قرار گرفت نگاه متفاوت تری از سوی دولت و مجلس به ورزش شده است و این موضوع با هدف اینکه ورزشکاران ما در آوردگاه های مهم از جمله المپیک توکیو با آرامش و آمادگی کامل حاضر شوند به انجام رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: با افزایش قیمت ارز اعزام‌های ما در آینده با مشکلاتی روبرو خواهد شد که باید نگاه ویژه به فدراسیون‌ها صورت بگیرد. امیدوارم کاروان شادی آفرین ورزش، مسیر خود را با سرعت بیشتری طی کند.