خانه کارآفرینی در بهارستان ایجاد می شود
خانه کارآفرینی در بهارستان ایجاد می شود

شهریاریها :فرماندار بهارستان از ایجاد خانه کارآفرینی در این شهرستان خبر داد. مجتبی خانجانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از  ایجاد خانه کارآفرینی در شهرستان بهارستان خبر داد و اظهار داشت: خانه کارآفرینی شهرستان بهارستان را راه اندازی خواهیم کرد و از ظرفیت هایی که واقعا می تواند در رونق تولید و ایجاد […]

شهریاریها :فرماندار بهارستان از ایجاد خانه کارآفرینی در این شهرستان خبر داد.

مجتبی خانجانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از  ایجاد خانه کارآفرینی در شهرستان بهارستان خبر داد و اظهار داشت: خانه کارآفرینی شهرستان بهارستان را راه اندازی خواهیم کرد و از ظرفیت هایی که واقعا می تواند در رونق تولید و ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان باشد بهره خواهیم برد.

خانجانی با اشاره به اینکه اکثریت واحدهای صنعتی در روستاهای شهرستان قرار دارد ، اظهار کرد: متاسفانه از ظرفیت های این واحدهای صنعتی که بزرگترین واحدهای صنعتی در کشور هستند غافل شده ایم.

وی تصریح کرد: جامعه بزرگی از بانوان در شهرستان بهارستان حضور دارند که باید در مشاغل مختلف مورد حمایت قرار گیرند و اولویت این مشاغل را در صنایع دستی و غذایی دنبال خواهیم کرد.

فرماندار بهارستان بیان داشت: به تشکیل کارگروه های مختلف برای ایجاد مشاغل کوچک و زودبازده در بهارستان اشاره کرد و گفت : برای ایجاد کسب و کار کوچک چندین مکان تجاری بزرگ با غرفه های متعدد تعیین شده است تا با استقرار مشاغل کوچک در این واحدها بخش اشتغال خرد را توسعه دهیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر