فراخوان ثبت نام از خادمین افتخاری بقاع متبرکه شهریار
فراخوان ثبت نام از خادمین افتخاری بقاع متبرکه شهریار

شهریاریها : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از آغاز طرح فراخوان ثبت نام از خادمین افتخاری امامزادگان این شهرستان به ویژه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) خبر داد.  حجت الاسلام سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایرانیان همواره ارادت ویژه ای به امامزادگان و یقاع متبرکه  داشته اند که […]

IMG13330016شهریاریها : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار از آغاز طرح فراخوان ثبت نام از خادمین افتخاری امامزادگان این شهرستان به ویژه آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) خبر داد.

 حجت الاسلام سید جواد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ایرانیان همواره ارادت ویژه ای به امامزادگان و یقاع متبرکه  داشته اند که این مساله باعث افتخار و سربلندی کشور است، خدمت به این امامزادگان و زائرین آنها نیز از جمله اعمال نیکی است که هر مسلمانی آرزومند آن است.

این مسئول ادامه داد: شهریار نیز از برکت وجود بقاع متبرکه بی بهره نیست و امامزادگان این شهرستان همه روزه پذیرای خیل عظیمی از زائرین و شیفتگان اهل بیت (ع) هستند که خدمات رسانی به این زائرین به بهترین نحو ممکن از سوی خادمین مخلص صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: در راستای بهره مندی شهروندان از برکات و ثواب خدمت رسانی به امازادگان و زائرین، همچنین تامین نیاز بقاع متبرکه شهرستان از جمله آستان مفدس امامزاده اسماعیل (غ)، اداره اوقاف شهریار اقدام به ثبت نام از متقاضیان این امر کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهریار بیان کرد: در ابن راستا از عموم خواهران و برادران علاقمند برای ثبت نام، دعوت بعمل می آید، شرایط لازم برای ثبت نام در این فراخوان، داشتن حداقل سن ۲۲ و حداکثر ۷۰ سال و تأیید در مراحل گزینش مقدماتی است.

این مسئول افزود: علاقمندان می توانند ار امروز مورخ 28 اردیبهشت ماه لغایت روز جمعه مورخ 17 خردادماه سالجاری با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از جمله دو قطعه عکس 4*3، فتوکپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی به اداره اوقاف شهریار، دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و امور خادمین مراجعه کنند.

» اسامی و مکان امامزاده های شهرستان شهریار