حوزه انتخابیه شهریار با اصل بی طرفی ثبت نام ازکاندیداها را آغاز کرد
حوزه انتخابیه شهریار با اصل بی طرفی ثبت نام ازکاندیداها را آغاز کرد
مهندس طاهری با تاکید بر مسئولیت پذیری و انجام وظیفه همه عوامل اجرایی انتخابات گفت: حوزه انتخابیه شهریار با اصل بی طرفی ثبت نام از کاندیداها را آغاز کرد.

به گزارش شهریاریها، نور الله طاهری بعداز ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در ستاد هماهنگی امور اجرایی شهرستان شهریار و محل ثبت نام از داوطلبین کاندید یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه اظهار داشت: با دستور وزیر کشور شروع ثبت نام نمایندگان در این حوزه انتخابیه آغاز شد.

طاهری بیان داشت: تمام مراحل اولیه و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات بی طرف در شهریار انجام شده و همه مراحل برای ثبت نام اماده است و ستاد اجرایی فرمانداری مشغول به فعالیت می باشند.

فرماندار شهریا گفت: در این موقعیت با توجه به مشکلاتی که در کشور رخ داده همه کسانی که در بحث انتخابات ورود پیدا کرده اند و در حال انجام وظیفه هستند باید با اهمیت بیشتر و مسئولیت پذیری بیشتر وارد عرصه اجرای انتخابات شوند.

وی افزود: توصیه ما به همه نامزدهای انتخاباتی مجلس این است که کاندیداهایی که ثبت نام می کنند همه مسائل تبلیغاتی را رعایت کنند و در این راتا نیز مجموعه فرماندی اماده برگزاری یک انتخابات خوب و پروشور در شهریار است و یاری مردم را در این چند ماه می خواهیم.