حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شد
حمیدرضا گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شد

شهریاریها : وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم دکتر گودرزی برای گرشاسبی آمده است: نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به […]

garshaشهریاریها : وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی حمیدرضا گرشاسبی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حکم دکتر گودرزی برای گرشاسبی آمده است:
نظر به تعهد و تخصص جنابعالی در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از همه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی و همراهی مدیران و کارکنان امور ورزش و جوانان استان، در انجام وظایف و مسئولیت های محوله موفق و موید باشید. توفیق روز افزون شما در خدمت رسانی صادقانه و مناسب با شان والای مردم شریف استان تهران را از درگاه ایزد متعال خواستارم.
بنا به همین گزارش از سوابق و مسئولیت های گرشاسبی می توان به مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، رئیس اداره تربیت بدنی شمیرانات و رئیس هیات کشتی استان تهران اشاره کرد.