حمایت ۱۵ درصد از جمعیت شهرستان شهریار توسط بهزیستی
حمایت ۱۵ درصد از جمعیت شهرستان شهریار توسط بهزیستی
شهریار- دومین کارگاه آموزشی (مبانی توانبخشی) ویژه مدیران و مدد کاران مراکز مثبت زندگی در آمفی تئاتر بهزیستی شهریار برگزار شد.

به گزارش شهریاریها به نقل از پایگاه خبری سحرنگار، داود فهیم راد گفت: روابط انسانی و تکریم مددجویان اهمیت ویژه ای دارد و وظایف مددکاران در برقراری ارتباط با مددجویان سازمان بسیار مهم است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار تصریح کرد: ۱۵درصد ازجمعیت شهریار به صورت مستقیم وغیر مستقیم تحت حمایت و خدمات بهزیستی می باشند و ۱۲ هزار پرونده تحت حمایت بهزیستی شهریار می باشد که با راه اندازی ۱۵ مراکز مثبت زندگی در مناطق مختلف شهرستان تعداد ۷ هزار پرونده جهت ارائه خدمات توانبخشی، پیشگیری، اجتماعی، به این مراکز واگذار گردیده است واین مراکز می توانند به کمک و یاری بهزیستی بیایند.

فهیم راد در ادامه افزود : مددکاران لازم است در راستای عدالت اجتماعی و اهداف یکپارچگی بین خدماتی که انجام می دهنددقت  داشته باشند و مراکز مثبت زندگی باید مددکارانی که توانایی و تخصص لازم دارند فعالیت کنند.

رئیس اداره بهزیستی اظهار داشت : بین هر مرکزمثبت زندگیچهارصد و ۵۰  پرونده تقسیم شده است که با اجرای روند صحیح و تعامل شایسته این مراکز با استفاده از نیروها وپتانسیل موجود در سایر ارگانها، شهرداری، شوراها، بسیج و امامان جماعت این مناطق می توان هر چه بهتر به مددجویان آن منطقه خدمت رسانی شود.

وی در پایان با تاکید بر ادامه کمک های مومنانه اذعان داشت: کمک به معیشت مددجویان، جلسات آموزشی، مهارت های زندگی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایتی، توانبخشی، اشتغال مددجویان و تسهیل جهت خدمات رسانی به جامعه هدف را از اهداف سازمان بهزیستی برشمرد که با مراکز مثبت زندگی بیشتر نیز خواهد شد.