حمایت از هیئت های ورزشی با جدیت پیگیری می شود
حمایت از هیئت های ورزشی با جدیت پیگیری می شود

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت:حمایت از هیات های ورزشی در چارچوب قوانین و ضوابط تعریف شده و امکانات و بضاعت موجود با جدیت پیگیری می شود. علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شهرستان ملارد از توانمندی های متعدد و متنوعی در عرصه […]

صیشهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد گفت:حمایت از هیات های ورزشی در چارچوب قوانین و ضوابط تعریف شده و امکانات و بضاعت موجود با جدیت پیگیری می شود.

علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان ملارد عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شهرستان ملارد از توانمندی های متعدد و متنوعی در عرصه ورزشی و بویژه فعالیت های رزمی برخوردار است.

وی در واکاوی علت وجود و حضور چنین استعدادهایی در این شهرستان عنوان کرد:منطقه ملارد در غربی ترین نقطه استان تهران واقع شده و موقعیت خاص جغرافیایی این خطه،همجواری با استان البرز و مرکزی و نزدیکی به پایتخت،آن را به نقطه ای مهاجر پذیر تبدیل کرده است.

صیفوری گفت:بطور طبیعی در چنین شرایطی،با عنایت به انبوه مهاجرت ها،سرمایه انسانی به عنوان مولفه ای خطیر و برجسته در جابجایی های جمعیتی متجلی می شود و در کنار تهدیدات موجود در مناطق مهاجرپذیر،فرصت هایی نیز ایجاد می شود که در حوزه های ورزشی،تاکنون مصادیق بارزی از آن مشاهده شده است.

وی افزود: استفاده و بهره وری مطلوب و سازنده از استعداد های ورزشی مستلزم برنامه ریزی هدفمند و اصولی است که ما به نوبه خود تلاش کرده ایم با عنایت به توجه ویژه فرمانداری و اداره کل ورزش وجوانان استان تهران به حوزه های ورزشی، این امر خطیر را لحاظ کنیم.

صیفوری یادآور شد:عزم ما بر ساماندهی و حمایت مطلوب از هیئت های ورزشی در این شهرستان استوار است،زیرا از نظر ما هر آنچه توفیقات بیشتری در هیئت های ورزشی حاصل شود،مدال آوری و دستاوردهای سازنده تری در میادین ورزش به دست می آید.