حمایت استانداری تهران از ورزشکاران موجب دلگرمی ورزشکاران است
حمایت استانداری تهران از ورزشکاران موجب دلگرمی ورزشکاران است

شهریاریها :  گل محمدی در مراسم تجلیل از ورزشکاران گفت:ورزشکاران استان تهران باید این دلگرمی را داشته باشند که نهاد حاکمیتی کشور یعنی استانداری حمایت های لازم از آنها را داشته باشند. مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور و افتخارآفرین استان تهران در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو با حضور دکتر مسعود سلطانی فر […]

شهریاریها :  گل محمدی در مراسم تجلیل از ورزشکاران گفت:ورزشکاران استان تهران باید این دلگرمی را داشته باشند که نهاد حاکمیتی کشور یعنی استانداری حمایت های لازم از آنها را داشته باشند.

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور و افتخارآفرین استان تهران در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، هاشمی استاندار تهران و مدیران و ورزشکاران برگزار شد.

مدیر کل وزرات ورزش و جوانان استان تهران به اجرای صحیح ماده ۲۷ اشاره کرد و گفت:با اجرای این ماده بخشی از عقب ماندگی کشور جبران میشود و امید است که با حمایتهای بی دریغ توسط اقای سلطانی تا پایان سال این اقدامات به شکل جدی صورت بگیرد.

وی افزود:ما باید با حمایت از بخش خصوصی آن را از قوه به فعل تبدیل کنیم.

گل محمدی با تاکید بر اینکه باید به بدنه ورزش و جوانان اعتماد کرد گفت:در آسیب شناسی صورت گرفته نیروهای واداری به سیستم در سالهای گذشته کارنامه قابل قبولی در بحث مدیریت نداشته اند و از سیستم حذف شدند اما نیروهای که متعلق به خود سیستم هستند با اعتماد بیشتر و دلسوزانه کار میکنند..