حضور پرشور مردم غرب استان تهران در پای صندوق‌های اخذ رأی
حضور پرشور مردم غرب استان تهران در پای صندوق‌های اخذ رأی

شهریاریها : مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های غرب استان تهران، شهریار، ملارد، قدس، بهارستان، رباط کریم و اسلامشهر از نخستین ساعات انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند. مردم این شهرستان‌ها در برخی از شعب اخذ رأی […]

۱۳۹۴۱۲۰۴۰۰۰۹۲۶_PhotoAشهریاریها : مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های غرب استان تهران، شهریار، ملارد، قدس، بهارستان، رباط کریم و اسلامشهر از نخستین ساعات انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم این شهرستان‌ها در برخی از شعب اخذ رأی حتی قبل از ساعت ۸ صبح درحالی‌که هنوز درب‌های محله‌ای اخذ رأی باز نشده بود، به انتظار صف‌کشیده بودند و برای شروع انتخابات لحظه‌شماری می‌کردند.

شروع انتخابات در این شهرستان‌ها بر اساس اطلاعیه وزارت کشور و همزمان با سراسر کشور ساعت ۸ صبح آغاز شد که حضور پرشور مردم در ساعات اولیه حکایت از خلق حماسه دیگری از سوی مردم وظیفه‌شناس این شهرستان‌ها دارد.

مسئولین و متولیان امر برگزاری انتخابات از چند ساعت قبل از آغاز اخذ رأی در محل شعب حاضر شدند و مقدمات شروع رأی‌گیری از جمله تقسیم مسئولیت‌ها، تنظیم لیست‌ها و فرم‌های مربوطه، تنظیم صورت‌جلسه و مهر و موم صندوق را انجام دادند تا رأس ساعت ۸ صبح درب محل شعب اخذ رأی به‌ روی مردم گشوده شود.

در برخی از نقاط این شهرستان‌ها از ساعت ۷ صبح مردم در پشت درب محل اخذ رأی به انتظار نشسته‌بودند که حضور این افراد در چنین ساعتی بار دیگر خاطره حضور مردم در انتخابات ۱۲ فروردین سال ۵۹ را در اذهان یادآوری می‌کرد.

انجام فریضه در اول وقت شهروندان شهرستان‌های غرب استان تهران حاضر در صف‌های اخذ رأی نقطه نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی را از انتخابات بیان کردند که در این فرصت نظرات تعدادی از آنها که در گفت‌وگو با خبر‌نگاران خبرگزاری فارس مستقر در این شهرستان‌ها بیان داشتند.

شهروند اسلامشهری، اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی برای تعیین سرنوشت کشور است، همان‌طوری که انجام فریضه نماز اول وقت ثواب بیشتری دارد، ادای دین در انتخابات و حضور اول وقت در پای صندوق رأی نیز واجب و دارای ثواب است.

علی حسینی افزود: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی، شرعی و قانونی است، پس چقدر خوب است که در انجام دادن این فریضه مهم از ساعات و لحظات اولیه اقدام کنیم.

محمد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هم هدف خود را از حضور اولیه در پای صندوق رأی چنین بیان کرد: دانشجویانی که در امتحانات شرکت می‌کنند زمانی که از آمادگی لازم برخوردار باشند، همان ساعات اولیه پاسخ سؤالات را می‌دهند و کسانی که مطالعه کمتری داشته‌باشند تا آخرین ساعات می‌مانند.

وی تأکید کرد: در آزمون بزرگ انتخابات هم بر خود وظیفه می‌دانیم که با آمادگی لازم از هما‌ن ساعات اولیه در پای صندوق‌های اخذ رأی شرکت کنیم و در آزمون دفاع از آرمان‌های نظام سربلند و پیروز شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس اما مردم شهرستان اسلامشهر مستثنای دیگر شهرستان‌های غرب استان تهران، امروز در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به‌پای صندوق‌های اخذ رأی می‌روند و آرای خود را برای انتخاب ۱۶ نفر نماینده مجلس خبرنگار رهبری و ۳۰ نفر نماینده مجلس شورای اسلامی به صندوق می‌ریزند.