حضور ورزشکاران بسیجی در رژه هفته دفاع مقدس شهرستان شهریار
حضور ورزشکاران بسیجی در رژه هفته دفاع مقدس شهرستان شهریار

شهریاریها : همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان با حضور ورزشکاران،شهداء و ایثارگران، ائمه جمعه شهرستان، اعضای شورای تأمین، روسای ادارات، رژه با شکوهی در بلوار شهید نواب صفوی شهریار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهریار؛ در این مراسم که صبح امروز با […]

IMG_5659شهریاریها : همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان با حضور ورزشکاران،شهداء و ایثارگران، ائمه جمعه شهرستان، اعضای شورای تأمین، روسای ادارات، رژه با شکوهی در بلوار شهید نواب صفوی شهریار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهریار؛ در این مراسم که صبح امروز با حضور دکتر ناجی فرماندار شهریار، سرهنگ یامینی فرمانده سپاه، عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان،کارکنان،مسئولین هیات ها و تعداد کثیری از ورزشکاران در این رژه شرکت داشتند.

لازم به ذکر است در این رژه ورزشکاران رشته نینجا رنجر به انجام حرکات نمایشی برای حاضرین پرداختند.همچنین تمثال شهداء ورزشکار شهرستان شهریار در این مراسم به نمایش گذاشته شد که مورد استقبال مسئولین و خانواده شهداء قرار گرفت.