حضور شکوهمند و حماسی مردم باطل السّحر دسیسه‌های مستکبران است
حضور شکوهمند و حماسی مردم باطل السّحر دسیسه‌های مستکبران است
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس، ضمن دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی، در بیانیه‌ای تصریح کرد که حضور شکوهمند و حماسی مردم باطل السّحر بافته‌ها ‌و یافته‌های مستکبران جهان است.

به گزارش شهریاریها ، متن بیانیه حسین حق وردی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات جمعه ۲۸ خردادماه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

دلاورمردان حماسه ساز ایران اسلامی، مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد

انقلاب اسلامی در آغازین سالهای گام دوم خود، خلق حماسه دیگری از شما مردم مجاهد و عظمت آفرین رابه تماشا نشسته است و روح ملکوتی امام راحل عظیم الشّأن و ارواح طیبه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص روح بلند سردار سرافراز- شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد و ناظر آفرینش این حماسه جدید است.

حال که مستکبران و زورمداران بین المللی و زرسالاران منطقه ای و تمام دشمنان خارجی و داخلی مردم ایران، پژمردگی و خشک شدن نهال پرثمر انقلاب را به انتظار نشسته اند و برای اهداف پلید خود برنامه ها چیده اند؛ قطعاً حضور شکوهمند و حماسی شما را باطل السّحر تمام بافته ها و یافته های خود می دانند لذا از آن به وحشت افتاده و برای کاستن نور پرفروغ آن نقشه ها کشیده اند. بر ماست که با حضور حماسی خود در انتخابات، تمام این توطئه ها را نقش بر آب نموده و مثل همیشه آنها را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذاریم.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در گام دوم برای تحقق آرمانهای اساسی خود نیازمند تکرار حماسه های ارزشمند گذشته است. مشارکت گسترده در انتخابات، پیام آشکار و واضحی به همگان در دنیا دارد که علیرغم مشکلات موجود، مردم شریف ایران همچنان به عهدی که با امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بسته اند وفادار و به بیعت با مقام معظّم رهبری- مُدّ ظِلُّهُ العالی- پایداراست. امروز مشارکت گسترده در انتخابات کم هزینه ترین راه تأمین امنیت عمومی جامعه و بهترین راه اقتدار بخشی نظام مقدس اسلامی است.

اینجانب ضمن امتنان فراوان از حضور ارزشمند شما در تمام صحنه های دفاع از کیان نظام اسلامی، از همگان برای خلق و ثبت این حماسه دعوت می نمایم و حضور انقلابی شما را ارج می نهم.
موفق و پیروز و سربلند باشید.

حسین حق وردی
نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی/