حضور رکورددار جهانی گینس با پیراهن پرسپولیس در راهپیمایی 22 بهمن
حضور رکورددار جهانی گینس با پیراهن پرسپولیس در راهپیمایی 22 بهمن

شهریاریها به نقل از پایگاه رسمی باشگاه پرسپولیس، رکورددار جهانی گینس از شهرستان شهریار با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در مسیر رفت و برگشت میدان انقلاب تا میدان آزادی با پیراهن پرسپولیس به زدن روپایی با انوع توپ ها پرداخت. ضمن اینکه در این مسیر دچار حادثه شد اما مشکلی پیش نیامد. شلوغی جمعیت […]

شهریاریها به نقل از پایگاه رسمی باشگاه پرسپولیس، رکورددار جهانی گینس از شهرستان شهریار با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در مسیر رفت و برگشت میدان انقلاب تا میدان آزادی با پیراهن پرسپولیس به زدن روپایی با انوع توپ ها پرداخت.

ضمن اینکه در این مسیر دچار حادثه شد اما مشکلی پیش نیامد. شلوغی جمعیت و برخورد چوب پرچم به صورت وی با خراش جزیی به خیر گذشت.

وی در خصوص پوشیدن پیراهن پرسپولیس گفت: روزی که رکورد 31 ساعت روپایی را زدم، همان روز سردار رویانیان و آقای نژاد فلاح با من تماس گرفتند تا بتوانم با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته باشم.

حب درویش در ادامه افزود: خوشحالم که پرسپولیس در این زمینه توجه نشان داده و احتمالا در این هفته نیز ملاقاتی با سردار رویانیان خواهم داشت. انشآءا… با حمایت باشگاه پرسپولیس صد تا رکورد می زنم. برای این کارها برنامه دارم.

دوست دارم با پیراهن پرسپولیس رکورد 31 ساعت روپایی زدن خودم را مقابل نمایندگان گینس در انگلستان یا امارات به ثبت برسانم.

مهدی حب درویش در پایان گفت: سردار محمد رویانیان روز گذشته با من تماس گرفتند و از من خواستند در این راهپیمایی با پیراهن پرسپولیس شرکت کنم و من هم به عنوان یک ایرانی پرسپولیسی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردم.

AKH_5093

http://fc-perspolis.com/ImageGen/imagegen.ashx?image=/media/7218993/akh_5070.jpg&text=www.fc-perspolis.com&fontsize=10&fontcolor=red&align=left&valign=bottom&width=575&height=383