حضور دکتر ناجی در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران
حضور دکتر ناجی در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران

شهریاریها : سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران، به ریاست دکتر چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و با حضور فرمانداران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد. در جریان این جلسه که در حضور کلیه مدیران کل دستگاه های دولتی استان تهران در استانداری تهران تشکیل شد، رضا گل محمدی گزارش […]

شهریاریها : سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران، به ریاست دکتر چاووشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران و با حضور فرمانداران و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در جریان این جلسه که در حضور کلیه مدیران کل دستگاه های دولتی استان تهران در استانداری تهران تشکیل شد، رضا گل محمدی گزارش کاملی از اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و برگزاری جشنواره های استانی ازدواج و اوقات فراغت و همچنین گزارشی از عملکرد اداره کل درمورد راه اندازی خانه جوانان ارائه نمود.

در ادامه این جلسه، گزارش عملکرد دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان از روند و نحوه شکل گیری جلسات کمیته های تخصصی و ستادهای ساماندهی امور جوانان استان و شهرستان ها ارائه شد و مدیران کل ادارات بهزیستی، آموزش و پرورش تهران، هلال احمر و سازمان تبلیغات اسلامی استان در حوزه جوانان به ارائه گزارش پرداختند.
همچنین دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار نیز برنامه های اجرایی خود را به استناد مصوبه اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ارائه دادند.