حضور برخی وزرا و افتتاح شهرک اقتصادی اندیشه در سفر رئیس جمهور
حضور برخی وزرا و افتتاح شهرک اقتصادی اندیشه در سفر رئیس جمهور

شهریاریها : استاندار تهران گفت در سفر رییس جمهور به غرب استان تهران شهرک اقتصادی اندیشه افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران اظهار داشت: رییس جمهور در اولین گام روز ۲۴ اردیبهشت ماه به غرب […]

هاشمیشهریاریها : استاندار تهران گفت در سفر رییس جمهور به غرب استان تهران شهرک اقتصادی اندیشه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران اظهار داشت: رییس جمهور در اولین گام روز ۲۴ اردیبهشت ماه به غرب استان تهران سفر می کند.

استاندار تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا وزرای دولت یازدهم نیز به این مناطق سفر می کنند افزود: تلاش داریم که همزمان با سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران، وزرا نیز در مناطق مختلف حضور داشته باشند اما این امر با برنامه سفر به سایر استان های کشور متفاوت خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری که آیا در جریان سفر رییس جمهور به غرب استان تهران پروژه ای افتتاح و به بهره برداری می رسد ادامه داد: در جریان این سفر شهرک اقتصادی اندیشه توسط رییس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی اضافه کرد: نکته مهم این است که باید توانمندی های منطقه و فعالیت و نقش بخش خصوصی را به خوبی معرفی کنیم.

این مسئول با تأکید بر این نکته که سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران می تواند زمینه جذب سرمایه گذاران جدید را فراهم آورد گفت: مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که باید در این سفر سرمایه گذاران جدید را جذب منطقه کرده و مانند شهرک اقتصادی اندیشه در مناطق دیگر استان تهران نیز داشته باشیم.

وی گفت: سفر رییس جمهور سبب می شود که به بخش مهمی از مشکلات مردم رسیدگی شود.